A. Mikkelsenas sieka sugrįžti į WRC2 varžybas

Arūnas Brasas

2/6/2025

Andreasas Mikkelsenas ralis
Andreasas Mikkelsenas ralis

Vietos „Hyundai“ komandoje netekęs Andreasas Mikkelsenas siekia grįžti į WRC2 varžybas ir vėl lenktyniauti su „Rally2“ automobiliu.

Tai jau ne pirmas kartas, kai norvegas atsiduria tokioje situacijoje. Praeityje, 2016 m., kai VW nusprendė pasitraukti iš WRC, sportininkas buvo priverstas ieškotis vietos kitoje komandoje. Pasibaigus 2019 m. sezonui jis neteko vietos „Hyundai“ ekipoje, bet vėliau atsidūręs WRC2 klasėje iškovojo čempiono titulą du kartus.

Pernai jis sugrįžo į „Hyundai“ komandą, bet varžėsi tik keliuose Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapuose. Pietų Korėjos automobilių gamintojo ekipai nusprendus pasirašyti sutartį su Adrienu Fourmaux, norvegas vėl liko be vietos galingiausioje WRC klasėje.

„Vis dar dirbu ties nauja programa. Žinoma, vėl sėsti prie „Rally1“ automobilio vairo bus sunku. Nėra daug laisvų vietų, tai galbūt vėl sėsiu prie „Rally2“ automobilio vairo. Nežinau kada tai galėtų įvykti, bet dirbu ties tuo", - sakė A. Mikkelsenas.

A. Mikkelsenas neslepia, jog nori ir toliau lenktyniauti aukšto lygio varžybose su viltimi, kad 2027 m., kai įsigalios naujas techninis reglamentas, jam galbūt vėl atsiras vieta WRC.

„Žinoma, norėčiau lenktyniauti WRC2, kad išlikčiau šiame žaidime. Vienas dalykas, kuris yra svarbus, tai 2027 m. Tikiuosi, kad į čempionatą įžengs daugiau gamintojų, o tai reikštų, kad atsirastų daugiau laisvų vietų. Nes dabar tikrai sunku. Tad noriu išlikti aktyvus ir galvoju apie 2027 m.“

A. Mikkelsenas praėjusiais metais galėjo atstovauti „M-Sport“ komandai, tačiau pasirinko „Hyundai“. Norvegui metai susiklostė toli gražu ne taip, kaip jis norėjo. Anot jo, gerų rezultatų jam nepavyko pasiekti, nes startavo ne tuose raliuose, kuriuose galėjo geriausiai pasirodyti.

„Negavau galimybės startuoti tuose raliuose, kuriuose norėjau. Startavau asfaltiniuose raliuose... Žinoma, galėjau juose gerai pasirodyti, bet ant žvyro dangos jaučiuosi daug geriau. Patys matėte, kas vyko Lenkijos ralyje. Nuo pat pradžioje buvome greiti.“

„Pernai norėjau startuoti Monte Karlo ir Kroatijos raliuose, kad geriau susipažinčiau su automobiliu. Bet Monte Karlo ralyje finišuoti nepavyko, o po to sekė trijų mėnesių pertrauka. Vėliau turėjome startą Kroatijos ralyje, kurio metu teko viską mokytis iš naujo.“

„Po to turėjau tik du startus – Centrinės Europos ir Japonijos raliuose. Stengėmės susikoncentruoti ir spausti. Taip... galbūt turėjau labiau spausti nuo pat sezono pradžios, bet komanda manęs prašė niekur neskubėti ir judėti į priekį žingsnis po žingsnio.“