A. Newey nedomina sklandantys gandai


© Getty Images / Red Bull Content Pool
Adrianas Newey teigia, kad stengiasi „išlikti gana abejingas“ gandams apie savo kitą žingsnį.
F-1 dizaino guru vadinamas britas prieš Majamio GP paskelbė, kad kitų metų kovą paliks „Red Bull“, kurioje praleido beveik dvidešimt metų.
Kadangi daugelis konkurentų, įskaitant „Ferrari“ ir „Aston Martin“, domisi galimybe pasikviesti A. Newey į savo gretas, viešumoje jau kurį laiką sklando įvairiausi gandai. Bet 65-erių metų amžiaus specialistas teigia, kad jis nekreipia į tai dėmesio.
„Tai nesudėtinga, nes aš nelabai lankausi socialiniuose tinkluose ar skaitau žurnalus. Tai daryti nustojau seniai“, - „Red Bull“ tinklalaidėje „Talking Bull“ kalbėjo A. Newey.
„Kai dirbau „Leyton House“, buvome maža komanda, o pirmąjį automobilį sukūriau 1988 metais — tai parodo mano amžių — ir tas automobilis buvo tikrai geras. Tačiau 1989 metais visiškai susimovėme, todėl iš inžinerijos herojaus „Formulėje-1“ labai greitai tapau kvailiu, kuris sukūrė tik vieną sėkmingą projektą.“
„Pagalvojau, kad negali skaityti spaudos, kai apie tave rašo gerai, nes vėliau pyksti, kai rašys blogai, todėl tada nusprendžiau visai neskaityti spaudos.“
„Mano žmona Mandy seka socialinius tinklus, todėl ji mane informuoja apie tai, kas vyksta, bet aš pats apie tai daug nežinau. Tiesiog stengiuosi gyventi savo gyvenimą ir nepasiduoti įtakai.“
A. Newey teigia, kad buvo sunku nuspręsti pasitraukti iš „Red Bull“, ypač tuo metu, kai vyksta RB17 hiperautomobilio kūrimo procesas, tačiau pabrėžia, kad jis liks įsitraukęs į projektą net po pasitraukimo iš F-1 komandos.
„Tai buvo labai sunkus sprendimas, bet toks, kurį, manau, reikėjo priimti dėl įvairių priežasčių“, - tęsė jis. „Man reikėjo pertraukos. Tai reiškia, kad dabar galiu visiškai susikoncentruoti į RB17, nuo dabar iki kitų metų pirmo ketvirčio.“
„Po to, kai oficialiai baigsiu darbą „Red Bull“, susitarus su Christianu, akcininkais, visais aukščiausiais „Red Bull“ vadovais, aš toliau būsiu susijęs su RB17 projektu. Bendrausime elektroniniais laiškais, skambučiais, vykdysime įvairius bandymus. Nes šis automobilis man tapo per daug svarbus kaip aistros projektas. Daugelį darbų atlikau po darbo valandų, vakarais ar savaitgaliais. Tad būtų sunku taip paprastai nuo jo pasitraukti.“