A. Seidlas pateikė daugiau detalių apie „Audi“ projektą


© Audi AG
Andreasas Seidlas papasakojo apie tai, kaip „Audi“ ruošiasi debiutui „Formulėje-1“ ir pripažino, kad varžovai turės tam tikrą pranašumą.
Apie tai, kad ketina startuoti F-1 čempionate nuo 2026 m., kai įsigalios naujas techninis reglamentas, vokiečių automobilių gamintojas paskelbė dar 2022 metais, Belgijos GP savaitgalio metu.
Vėliau įvykę pokyčiai valdžioje ir informacijos stoka pakurstė kalbas, kad „Audi“ gali persigalvoti ir atsisakyti F-1 projekto. Tačiau gamintojas nusprendė tokioms kalboms padaryti galą - vietoje planuotų 75 proc., įsigijo visus 100 proc. „Sauber“ komandos akcijų.
„Buvo svarbu, kad tokie dalykų mūsų neblaškytų“, - apie kilusias spekuliacijas vokiečių leidiniui „Auto Motor und Sport“ pasakojo A. Seildas.
„Tiek Neuberge, tiek Hinvilyje laikėmės savo planų ir žingsnis po žingsnio juos įgyvendinome. Kovo mėnesį paskelbtas pranešimas apie visišką perėmimą buvo stiprus signalas, kuris galutinai nutraukė gandus. Šis žingsnis padės mums greičiau priimti svarbius sprendimus.“
„Audi“ nusprendė įžengti į čempionatą 2026 m., kai „Formulėje-1“ bus naudojami naujo formato varikliai ir tvarūs degalai. Anot A. Seidlo, gamintojas dirba prie šio projekto nuo 2022 m.
„Esu įsitikinęs, kad 2026 m. pradėsime gerai. Žvelgiant iš komandos pusės, visada norisi turėti daugiau laiko. Vis dėlto tikiu, kad perėmę 100 procentų komandos akcijų, galime paspartinti minėtą pertvarką. Tad turėtume turėti geras sąlygas tinkamai pasiruošti ir sėkmingai pradėti 2026 m. sezoną.“
Iki šiol „Audi“ daugiausia dėmesio skyrė variklio kūrimui. Bet anot A. Seidlo, pradėta kurti planus, kaip „Sauber“ iš privačios ekipos paversti į pilnavertę gamyklinę komandą.
„2022 m. Adamas Bakeris pradėjo kurti „Audi Formula Racing GmbH“ komandą ir infrastruktūrą. O 2023 m. prasidėjo visų jėgainės komponentų bandymai. Šiai dienai komanda ir infrastruktūra iš esmės yra sukurta.“
Kalbant apie pačią „Sauber“ ir jos bazę Hinvilyje, per pastaruosius kelis mėnesius kartu su komanda išsiaiškinome, kur yra trūkumų, palyginus su geriausiomis F-1 komandomis.“
2026 m. „Audi“ bus mažiausiai patirties turinti gamintoja čempionate. A. Seidlas teigia, kad komanda „neturėtų savęs apgaudinėti“, nes jos konkurentai „turi pranašumą“.
„Tai susiję ne tik su techninėmis detalėmis, bet ir su veiklos procesais. Vis dėlto derybose dėl taisyklių su FIA ir kitais gamintojais mums pavyko išsiderėti pakeitimų, dėl kurių mūsų konkurentai tam tikrus dalykus taip pat turės kurti iš naujo.“
„Audi“ plati praktinė patirtis, susijusi su važiuoklės ir variklių kūrimu, kartu su naujų darbuotojų iš F-1 patirtimi turėtų padėti naujokams kuo greičiau kompensuoti patirties trūkumą.“