A. Shovlinas: Monake L. Hamiltonas atidavė naują priekinį sparną G. Russellui


© Sebastian Kawka / Mercedes-Benz Grand Prix ltd.
Pasak „Mercedes“ komandos trasų inžinerijos direktoriaus Andrew Shovlino, Lewisas Hamiltonas pats priėmė sprendimą, kad George‘as Russellas Monako GP lenktynėse naudotų patobulintą priekinį sparną.
Į praėjusio savaitgalio lenktynes komanda atsivežė tik vieną naujos versijos priekinį sparną. A. Shovlino teigimu, tokioje situacijoje patys sportininkai nusprendė, kam atiteks nauja automobilio dalis. Specialistas atskleidė, jog L. Hamiltonas buvo tas žmogus, kuris nusprendė, jog naują priekinį sparną turėtų naudoti jo komandos draugas G. Russellas.
„Kalbant apie naują priekinį sparną, Monrealyje norime turėti atitinkamą kiekį. Paprastai sakoma, kad lenktynių savaitgaliui skirtas kiekis yra bent trys, nes kiekvienam automobiliui reikia po vieną, o jei kas nors nutiktų, reikia turėti atsarginį“, - sakė A. Shovlinas.
„Mes negalime pagaminti trijų iš karto. Pradžioje pagaminame vieną, po to antrą, tada trečią. Situacija buvo tokia, kad turėjome vieną, kurį galėjome atsivežti į Monaką.“
„Atsižvelgę į komandos situaciją, susijusią su rezultatais ir automobilio pajėgumu, sutarėme su lenktynininkais, kad turime toliau tobulėti ir mokytis. Gerai, kad turime skirtingas automobilio komplektacijas ir galime tai padaryti. Su savo sportininkais sutarėme, kad naudosime tik vieną sparną ir jie abu tuo buvo patenkinti.“
„Sunkiausia buvo nuspręsti, kam jis atiteks. Tačiau Lewisas pasakė: „Jei tai darome, bet neturime pakankamai dalių, tegul George‘as jį naudoja Monake“. Ateityje dar bus lenktynių, kuriose turėsime vieną atnaujintą bolidą, tad situacija keisis. Tačiau Lewiso dėka, šį kartą viskas buvo paprasta.“
L. Hamiltonas teigiamai įvertino „Mercedes“ komandos pastangas tobulinti automobilį, o A. Shovlinas teigia, kad naujų dalių tikrąjį efektyvumą bus galima geriau įvertinti kitose trasose.
„Į Monaką komandos paprastai nesiveža atnaujintų dalių komplektų dėl to, kad toje trasoje važiuojama labai mažu greičiu. Kadangi joje vyksta daug veiksmo, trumpos tiesiosios, labai sunku ką nors iš tikrųjų įvertinti. Tačiau visi duomenys, kuriuos matėme, rodo, kad naujas priekinis sparnas pasiteisino.“
„George‘as liko juo patenkintas. Jo teigimu, buvo žengtas žingsnis teisinga linkme. Esame patenkinti tuo, ką matėme iki šiol, tačiau Monrealyje sužinosime daugiau, o tada, ypač kai atvyksime į tokią trasą kaip Barselonos, kurioje yra didesnis posūkių greičio diapazonas, galėsime dar daugiau sužinoti.“