A. Stella nėra tikras, kad L. Norrisas būtų galėjęs įveikti M. Verstappeną


© McLaren Racing
„McLaren“ vadovas Andrea Stella nėra tikras, kad Lando Norrisas būtų įveikęs Maxą Verstappeną, jei F-1 lenktynės Imolos trasoje būtų trukusios keliais ratais ilgiau.
Pirmoje varžybų atkarpoje, kai dauguma sportininkų važiavo su vidutinio kietumo padangomis, L. Norrisui sunkiai sekėsi greičiu prilygti M. Verstappenui. Skirtumas tarp jų vis augo. Bet vėliau, kai lenktynininkai atliko sustojimus ir į trasą grįžo su kieto mišinio padangomis, L. Norrisas ėmė vytis lyderį.
Nors turėjo labiau nusidėvėjusias padangas, britui pavyko stipriai sumažinti atsilikimą, tačiau ne tiek, kad tiesiojoje galėtų pasinaudoti DRS. Kirtus finišo liniją juos skyrė mažiau nei sekundė. O po varžybų L. Norrisas sakė, kad jam pritrūko rato, dviejų, kad aplenktų M. Verstappeną.
Tačiau A. Stella abejoja, jog jo ekipos sportininkui būtų pavykę tai padaryti, jei lenktynėse būtų trukusios keliais ratais ilgiau.
„Na, 63 ratai jau yra daug. Bet ne kartą esame sakę, kad norėtume dar vieno papildomo rato“, - kalbėjo „McLaren“ vadovas A. Stella.
„Yra kaip yra ir galų gale tai Maxas Verstappenas. Esu tikras, kad lenktynių pabaigoje jis turėjo problemų, bet gerai susitvarkė su tuo, ką turėjo. Tad Maxas puikiai padirbėjo. Puikiai padirbėjo ir mūsų lenktynininkai, kurie finišavo antroje ir ketvirtoje vietose.“
A. Stella pagyrė L. Norrisą už tai, jog jis puikiai panaudojo padangas tuo metu, kai teko atlaikyti „Ferrari“ atstovo Charleso Leclerco spaudimą, o po to vytis M. Verstappeną.
„Mes praradome per daug laiko Maxui pirmoje varžybų pradžioje. Labai dėvėjosi galinės padangos, tad manėme, kad reiks daugiau žvalgytis į galinio vaizdo veidrodėlius, o ne galvoti apie tai, kas vyksta priekyje.“
„Kai Lando kovojo su Leclercu, mums pavyko patausoti padangas. Vėliau tai tapo svarbiu faktoriumi. Tad šioje srityje Lando puikiai padirbėjo. Oscaras sumokėjo už problemą kvalifikacijos metu, priešingu atveju abu mūsų lenktynininkai būtų užlipę ant apdovanojimų pakylos.“