„AlphaTauri“: nenaudoti „Red Bull“ sukurtos pakabos buvo klaida


© Pirelli / Zak Mauger / LAT Images
„AlphaTauri“ vykdomasis direktorius Peteris Bayeris pripažįsta, kad komandos sprendimas šiemet nuo sezono pradžios nenaudoti „Red Bull“ sukurtos automobilio pakabos, buvo „klaida“.
Italų ekipa šių metų F-1 sezoną pradėjo, kaip viena prasčiausių ekipų. Tačiau nuo Singapūro pradėjusi naudoti galinę „Red Bull“ automobilio pakabą ir įdiegusi kitus atnaujinimus, komanda sugebėjo iš pakutinės konstruktorių įskaitos vietos pakilti iki aštuntos.
P. Bayeris pripažįsta, kad komanda padarė klaidą, dar 2022 m. nusprendusi naujame sezone nenaudoti „Red Bull“ sukurtos automobilio pakabos.
„Pirminis sprendimas dėl šių svarbiausių dalių buvo klaida, o žmonės, kurie tuomet priėmė tokį sprendimą, jau nebedirba su mumis“, – sakė P. Bayeris.
„Manau, kad inžinieriai visada turi daugybę argumentų, kodėl reikia daryti tam tikrus dalykus, bet manau, kad visi suprato, jog pasikeitus reglamentui ir atsiradus naujam prispaudžiamosios jėgos modeliui, po automobilio dugno, pakaba yra kitas svarbiausias dalykas.“
Paklaustas, ar nebuvo bandoma pasirodyti protingesniems už „Red Bull“, kuri pastaruosius du sezonus dominavo čempionate, P. Bayeris atsakė: „Manau, kad šiemet mums tai buvo didelė pamoka. Bet mums, kaip klientui, sudėtinga tai, kad gauname kitų sukurtą gabalėlį, bet turime viską padaryti taip, kad tas gabalėlis gerai veiktų, o tai labai sunku.“
„Pažvelkite į kitas komandas, kurios pasamdė buvusius „Red Bull“ aerodinamikos specialistus ir inžinierius. Jos greitai pasiekė tam tikrų laimėjimų, bet pats automobilio tobulinimo procesas nėra toks lengvas, kaip atrodo.“
„Matėme, kad Singapūre tam tikri elementai dirbo truputi geriau, bet tuo metu nebuvome tikri. Tai yra vienas svarbiausių techninio direktoriaus Jody Eggintono komandos aspektų – jie deda daug pastangų, kad suprastų visą automobilio koncepciją.“