„Alpine“ ateityje gali atsisakyti „Renault“ variklių


© Renault SAS / Alpine
„Alpine“ komanda svarsto galimybę atsisakyti „Renault“ variklių ir nuo 2026 m., kai įsigalios naujos taisyklės, naudoti kito gamintojo jėgaines.
Prancūzų gamintojo ekipa šių metų sezoną pradėjo atsidūrusi prastoje situacijoje. Iki šiol pavyko iškovoti vos kelis taškus, bet komanda yra toli nuo jai iškeltų tikslų.
„Alpine“ taip pat naudoja silpniausią variklį rikiuotėje, kurį sukūrė „Renault“ ir nėra jokių garantijų, kad kitas motoras, kuris bus naudojamas nuo 2026 m., bus daug geresnis. Tad kaip skelbia „Motorsport.com“, vadovai šiuo metu svarsto ar verta daug investuoti į šį projektą. Vienas iš galimų variantų, atsisakyti „Renault“ variklių ir nuo 2026 m. naudoti kito gamintojo jėgaines.
Teigiama, kad pastarosiomis savaitėmis „Alpine“ komandos vadovas Bruno Faminas svarstė situaciją ir kalbėjosi su kitais gamintojais, kad išsiaiškintų, kokios galėtų būti alternatyvos.
„Motorsport.com“ teigimu, logiškiausia išeitis būtų pradėti naudoti „Red Bull“ variklius, kuri nuo 2026 m. čempionate naudos savo kartu su „Ford“ sukurtas jėgaines. Tačiau manoma, kad sandoris su „Red Bull“ yra mažai tikėtinas dėl logistinių sunkumų, nes be variklių tiekimo dukterinei „RB“ komandai, dar turėtų tiekti motorus ir trečiai F-1 ekipai - „Alpine“.
Nesusitarus su „Red Bull“, kitas galimas variantas - sutartis su „Mercedes“, kuri po 2025 m. sezono praras „Aston Martin“, kaip klientę, nes ji nuo 2026 m. naudos „Honda“ motorus. Galų gale sutartys su „McLaren“ ir „Aston Martin“ parodė, kad „Mercedes“ nemato jokių kliūčių tiekti savo variklius kitų automobilių gamintojų komandoms.
Jei „Alpine“ tikrai nuspręs atsisakyti „Renault“ variklių ir nesusitars nė su vienu iš dabartinių motorų gamintojų, ji vis tiek gaus jėgaines iš kurio nors gamintojo, nes tai įpareigoja taisyklės. Tokiu atveju prancūzų ekipa greičiausiai gautų „Honda“ variklius, nes japonai 2026 m. planuoja tiekti motorus tik „Aston Martin“ ekipai.