„Alpine“ pristatė atnaujintą „Alpenglow Hy4“


© Renault SAS / Alpine
Prieš atlikdama demonstracinį važiavimą Belgijoje, Spa trasoje, „Alpine“ pristatė atnaujintą vandeniliu varomą „Alpenglow Hy4“ automobilio prototipą.
Pirmoji automobilio koncepcija viešai buvo pristatyta dar 2022 metais Paryžiuje surengtoje automobilių parodoje. O šių metų balandžio mėnesį buvo paskelbta, kad su atnaujinta jo versija WEC lenktynių savaitgalio metu Belgijoje bus įveikti keli ratai.
Prancūzų automobilių gamintojas atnaujintą prototipą pristatė penktadienį, o jį Spa trasoje viso savaitgalio metu galės apžiūrėti sirgaliai, susirinkę stebėti WEC čempionato varžybų.
„Aktyviai dalyvaudami automobilių sporto anglies dioksido išmetimo mažinimo procese, vandenilio vidaus degimo variklį laikome itin perspektyviu sprendimu“, - sakė „Alpine Motorsports“ viceprezidentas Bruno Faminas.
„Žinome, kad vandenilis bus esminis žingsnis dekarbonizuojant naujos kartos ištvermės lenktynių automobilius. Taip pat jis galėtų būti naudojamas ir „Formulės-1“ automobiliuose, kad jie būtų kompaktiškesni ir pajėgesni. „Alpenglow“ prototipas tai puikiai iliustruoja - tai tikra technologinė laboratorija ateities vandeniliniams varikliams kurti.“
Spa trasoje pristatyta „Alpenglow“ versija yra varoma vandeniliu, o keturių cilindrų variklis išvysto apie 250 kW (335 AG) galią ir gali pasiekti maksimalų 270 km/h greitį.
„Alpine“ teigia, kad automobilis, turintis tris 55 litrų talpos bakus, lenktynių režimu galėtų įveikti 100 km distanciją.
B. Faminas atskleidė, kad „Alpine“ ketina pereiti prie skystojo vandenilio, o „Hy4“ įpėdinis bus varomas V6 varikliu.
Priešingai nei pirminė „Alpenglow“ koncepcija, „Hy4“ yra dvivietis automobilis, o jo proporcijos pagal plotį ir aukštį yra panašios į WEC čempionate naudojamų „Hypercar“ klasės automobilių.
Su „Alpenglow Hy4“ automobiliu keli ratai Spa trasoje bus įveikti šeštadienį ryte. Prie jo vairo sės ralio kroso lenktynininkas Guillaume‘as de Ridderis.





