„Alpine“ sprendimą dėl variklių turėtų priimti artimiausiu metu


© Renault SAS / Alpine
Sprendimą, ar nuo 2026 metų F-1 čempionate naudos kito gamintojo sukurtus variklius, „Alpine“ turėtų priimti šį mėnesį.
„Renault“ jau buvo pradėjusi kurti jėgainę pagal naują reglamentą, kuris įsigalios nuo 2026 metų. Bet po diskusijų su „Renault“ generaliniu direktoriumi Luca de Meo, Bruno Faminas užsiminė apie šio projekto atšaukimą. Dabar jau buvęs „Alpine“ ekipos vadovas teigė, kad Viry darbuotojai turės galimybę dirbti prie kitų „Alpine/Renault“ automobilių sporto programų.
Atsisakius „Renault“ variklių, komanda greičiausiai naudotų „Mercedes“ sukurtus variklius.
L. de Meo teigė, jog perėjimas prie klientės statuso turės įtakos gamintojo finansams ir kad viena iš svarstytinų veiksnių bus ir neigiamos rinkodaros pasekmės – „Renault“ atsisakytų savo variklio projekto ir bendradarbiautų su kitu gamintoju.
„Jei atliktume tik finansinę analizę, kiek kainuoja sukurti jėgainę pagal 2026 m. taisykles ir kiek galėtumėte sutaupyti naudodami kito gamintojo variklį, skirtumas būtų didžiulis“, – sakė L. de Meo.
„Taigi, kas peržiūri šiuos skaičius, gali tik numanyti galimybę įžengti į naują F-1 etapą su konkurencingesniu, bet pigesniu projektu. Pasiūlymas yra ant stalo, bet valdyba dar nėra priėmusi sprendimo. Tai vienas iš aspektų, kuris yra diskutuojamas kartu su kitais svarbiais klausimais.“
„Čia į žaidimą įsitraukia daugybė kitų veiksnių, kurie padės priimti sprendimą: ką apie tai galvoja rinkodara? Kokios būtų šio pasirinkimo neigiamos pasekmės, palyginti su didžiuliu finansiniu sutaupymu? Tai finansinė situacija ir ją reikia sieti su visais kitais dalykais. Siekis yra sukurti konkurencingą projektą, todėl daugelis veiksnių turi būti labai kruopščiai įvertinti prieš priimant galutinius sprendimus.“
L. de Meo dar kartą pabrėžė, kad komanda nėra parduodama - „Alpine“ lenktynių komanda liks „Renault“ nuosavybė, o Viry bazėje bus kuriami nauji projektai.
„Mes nieko neparduodame. Viry-Chatillone yra talentingų žmonių, kurie dirba ne vien tik F-1. Pradėjome naujus projektus ne tik automobilių sporte, tad turime išlikti ramūs, kad galėtume priimti geriausius sprendimus.“