„Aston Martin“ pakomentavo gandus apie galimą F. Alonso sugrįžimą į „Alpine“

Arūnas Brasas

6/20/2025

Fernando Alonso
Fernando Alonso

© Aston Martin F1 Team

„Aston Martin“ sureagavo į naujus gandus, kad Fernando Alonso gali sugrįžti į „Alpine“ komandą.

Nors ispanas turi galiojančią sutartį su „Aston Martin“, kuri baigsis 2026 m. gale, „paddocke“ ėmė sklisti kalbos, kad sportininkas anksčiau laiko gali pakeisti komandą.

Po pertraukos F. Alonso į čempionatą sugrįžo 2021 m. ir tuomet atstovavo „Alpine“ komandai, o po dvejų metų perėjo į „Aston Martin“ ekipą, kurios garbę gina iki šiol.

Po sėkmingo 2023 m. sezono, praėję metai nei sportininkui, nei komandai nebuvo geri, o šių metų pradžia dar prastesnė. Komanda kol kas užima tik aštuntą vietą, o F. Alonso pirmuosius taškus šių metų sezone iškovojo tik Ispanijos GP lenktynėse, o vėliau jų sąskaitą papildė Kanadoje.

Praėjusį savaitgalį „Sky Sports F1“ komentatorius Davidas Croftas pastebėjo, kad F. Alonso Kanados trasoje ne kartą lankėsi „Alpine“ pastate, o tai pakurstė kalbas apie galimą ispano sugrįžimą į prancūzų automobilių gamintojo ekipą, kuriai vadovauja Flavio Briatore.

Paprašytas pakomentuoti viešumoje pasirodžiusius gandus, „Aston Martin“ komandos vadovas Andy Cowellas sakė, kad neturi dėl ko nerimauti.

„Man tikrai netrukdo tai, kad Fernando užeina į bet kurios kitos komandos garažą“, – sakė jis.

„Fernando pažįsta daug žmonių visame „paddocke“. Taip pat džiaugiuosi, kad jis turi sutartį su mumis ir kitam sezonui. Taip pat tikiuosi, kad ilgainiui jis liks su mumis kaip mūsų ambasadorius.“

„Dirbti su Fernando yra puiku – visada naudinga turėti tokį konkurencingą žmogų, kuris stumia komandą į priekį.“

„Aston Martin“ komandos konkurencingumas ir forma 2026 m., kai įsigalios naujos taisyklės, gali turėti didelės įtakos F. Alonso sprendimui dėl tolimesnės ateities.

Kalbėdamas apie iššūkius, laukiančius ateityje, A. Cowellas akcentavo tai, kad komandos laukia plataus masto pokyčiai.

„Kitais metais mūsų laukia vienas iš tų unikalių reglamento pokyčių – keičiasi ne tik jėgainės, bet ir aerodinaminės taisyklės, degalai, padangos, keisis net taktiniai sprendimai lenktynių metu“, – tęsė jis.

„Turėsime gerai apgalvoti, kaip išnaudoti turimą galią tiesiojoje, kaip valdyti energiją visų lenktynių metu ir įveikiant vieną greitą ratą. Keisis kiekvienas automobilio aspektas. Manau, kad dėl visų šių pokyčių bus tik įdomiau.“