Atnaujintas „Porsche 911 Cup“ lenktynių trasose debiutuos 2026 m.
Arūnas Brasas
8/9/2025


© Porsche AG
„Porsche“ pristatė atnaujintą „911 Cup“ automobilį, kuris lenktynių trasose debiutuos 2026 m.
Pagal „Type-992.2“ modelį sukurtas „911 Cup“ galės dalyvauti „Porsche Mobil 1 Supercup“ varžybose, įvairiuose „Carrera Cup“ čempionatuose ir kituose „Porsche“ patvirtintuose čempionatuose.
Svarbu paminėti, kad naujasis automobilis nebėra vadinamas „911 GT3 Cup“, kaip jo pirmtakai. Tai – „Porsche“ sprendimo „supaprastinti ir standartizuoti“ klientams skirtų lenktyninių automobilių pavadinimus rezultatas.
Tai reiškia, kad ateityje tik tam tikriems automobiliams bus suteikiamas „GT“ žymėjimas kartu su skaičiumi, kaip naujajam „911 GT3 R Evo“, kuris buvo pristatytas penktadienį.
„911 Cup“ kaina – 269 000 eurų be PVM. Jis yra galingesnis nei jo pirmtakas. 4,0 litrų variklis išlieka paremtas tuo pačiu agregatu, kuris montuojamas į paprastiems keliams skirtą „911 GT3“, tačiau lenktyninė versija dabar išvysto 382 kW (512 AG).
Nepaisant padidintos galios, variklio tarnavimo laikas nepakito – kapitalinis remontas reikalingas po 100 valandų trasoje.
Taip pat įdiegtas patvaresnis keturių diskų sankabos mechanizmas bei automatinė variklio užvedimo iš naujo funkcija, kuri suveikia vos vairuotojui nuspaudus sankabos pedalą po užgesimo.
Išorėje – atnaujinta priekinė automobilio dalis, atitinkanti paprastiems keliams skirto „Type 992.2“ kartos „911 GT3“ kelių automobilio priekį. Taip pat pašalinti dienos žibintai, buvę ankstesnėje versijoje. Tad dabar jie nebegalės pažeisti už jų esančių radiatorių ar reikalauti pakeitimo po smūgio.
Naujovė – integruotos oro angos ant priekinių sparnų viršaus, kurios pagerins oro srautą automobilio priekyje. O atnaujinus galinę automobilio dalį, bus lengviau reguliuoti ir tvarkyti galinio sparno padėtį.
Stabdžių sistema taip pat buvo atnaujinta – priekinėje ašyje sumontuoti 380 mm diskai, kurių skerspjūvis padidintas iki 35 mm. „911 Cup“ automobilyje taip pat bus sumontuota „Bosch M5“ ABS sistema.
Automobilyje sumontuotas naujo dizaino daugiafunkcis vairas, o centrinėje valdymo konsolėje fizinių jungiklių skaičius padidintas nuo aštuonių iki dešimties.
„911 Cup“ bandymai vyko „Porsche“ bandymų poligone Veisache, taip pat Monzoje ir Lausitzringo trasoje.
„Kaip ir sėkmingi pirmtakai, naujasis „911 Cup“ peržengia anksčiau nusibrėžtas ribas. Jis sujungia serijinės gamybos GT sportinių automobilių komponentus su lenktynių technologija, sukuriant vientisą ir į našumą orientuotą visumą“, – sakė Thomasas Laudenbachas, „Porsche Motorsport“ viceprezidentas.
„Vairuoti „911 Cup“ visada buvo iššūkis. Mes norime, kad taip ir liktų, nes tai yra treniruočių platforma mūsų „Porsche Junior“ programos lenktynininkams.“
„Šio koncepto sėkmę atspindi triumfo gausa įvairiose lenktynėse ir čempionatuose.“





