„Audi“ F-1 projekte – kova dėl valdžios

Arūnas Brasas

7/13/2024

Andreasas Seidlas
Andreasas Seidlas

© Andy Hone / Stake F1 Team

Nors iki „Audi“ debiuto „Formulėje-1“ liko daugiau nei metai, jau dabar komandos viduje vyksta kova dėl valdžios – aukštas pareigas užimantys specialistai siekia atsikratyti vienas kitu.

„Audi“ vadovu tapus Gernotui Dollneriui, Oliveris Hoffmannas buvo priverstas trauktis iš valdybos. Tai padaręs prisijungė prie vokiečių gamintojo F-1 projekto. Tačiau, kaip aiškėja, dėl to kilo trintis su kitu „Audi“ projekto nariu Andreasu Seidlu.

O. Hoffmannas yra atsakingas už visų „Audi F1“ projekto veiklos sričių priežiūrą, įskaitant Hinwilyje esančią bazę, kurią valdo „Sauber“, „Audi“ variklių kūrimą Neuburge ir strateginę F-1 komandos kryptį.

Tuo tarpu A. Seidlas, kaip generalinis direktorius, atsakingas už „Audi F1“ idėjų įgyvendinimą ir yra viešasis projekto veidas.

Teoriškai, abi pareigos yra gana panašios, tad anot „AutoAction“ šaltinių, natūralu, kad atsirado trintis tarp A. Seidlo ir O. Hoffmanno.

Pranešama, kad O. Hoffmannas nori atleisti A. Seidlą, perimti generalinio direktoriaus pareigas, persivilioti „Aston Martin“ komandos vadovą Mike‘ą Kracką, kad jis taptų „Audi“ ekipos vadovu.

Tuo tarpu A. Seidlas ragina „Audi“ direktorių tarybą atleisti O. Hoffmanną. Tai pasiekęs jis perimtų jo pareigas ir taip pat siektų M. Kracką paskirti „Audi“ komandos vadovu.

Trumpai tariant, du aukštas pareigas užimantys „Audi F1“ projekto atstovai turi tą pačią idėją, paskirti M. Kracką komandos vadovu, tačiau tuo pačiu siekia vienas kitą pašalinti, kad laurus už pasiekimus galėtų prisiimti sau.

Nepaisant vykstančios kovos dėl valdžios, „Audi“ pavyko į savo gretas persivilioti „Mercedes“ specialistą Stefaną Strahnzą, kuris bus pavaldus A. Seidlui.

Išsprendus nesutarimus valdžioje, „Audi“ komandai teks spręsti kitus svarbius klausimus. „Sauber“, kuri nuo 2026 m. taps gamykline „Audi“ ekipa, kol kas nėra iškovojusi nė vieno taško. O kitų metų sezonui neturi antrojo lenktynininko.

Kalbama, kad Carlosas Sainzas prisijungs prie „Alpine“, jei pastarajai pavyks užsitikrinti „Mercedes“ variklių tiekimą. Dabartinis „Sauber“ lenktynininkas Valtteri Bottas greičiausiai grįš į „Williams“, o Estebanas Oconas, kaip teigia prancūzui artimi šaltiniai, mieliau rinksis „Haas“, nei „Audi“ ekipą.