Automobilių eilė techninio aptarnavimo zonoje - neišvengiamas dalykas


© McLaren Racing
Kvalifikacijos metu techninio aptarnavimo zonoje susidaranti automobilių eilė, sportininkų teigimu, yra neišvengiamas dalykas.
Techninio aptarnavimo zonoje susidaranti automobilių eilė tapo normaliu reiškiniu po to, kai pernai buvo pakoreguotos taisyklės. Jose reikalaujama, kad sportininkai laikytųsi nustatyto laiko tarp jų greičiausių ratų. Sportininkai taip pat negali važiuoti lėtai trasoje, kad susikurtų didesnį laiko tarpą, tarp varžovų. Todėl dabar lenktynininkai lėtai juda techninio aptarnavimo zonoje. O kai taip elgiasi daugelis, susidaro automobilių eilė.
„Manau, kad tai saugiausias variantas“, - sakė „pole“ Bahreine iškovojęs Maxas Verstappenas. „Tai nėra ideali situacija, bet man tikrai geriau, kad automobiliai beveik sustoja techninio aptarnavimo zonoje nei tiesiojoje ar paskutiniame posūkyje. Taigi, šiuo metu tai, manau, yra geriausias sprendimas. Tačiau mes ir toliau bandome ieškoti būdų, kaip pagerinti situaciją.“
FIA lenktynių direktorius Nielsas Wittichas siūlė koreguoti taisykles, pagal kurias sportininkai turėtų laikytis maksimalaus laiko tarp mini sektorių. Tačiau C. Leclercas sakė, kad lenktynininkai su tokiu siūlymu nesutiko.
„FIA pasiūlė naują sistemą, kuri, manau, nebuvo būtent tokia, kokios norėjome“, - sakė jis. „Visi prašėme grįžti prie ankstesnės sistemos. Taigi, tai įprastas procesas, kurio metu bandome rasti geriausią sprendimą. Kaip sakė Maxas, tam tikru momentu reikia sulėtinti greitį ir tai daug geriau daryti techninio aptarnavimo zonoje nei trasoje. Todėl manau, kad šiuo metu tai yra geriausias sprendimas.“
George‘as Russellas buvo sulaukęs teisėjų dėmesio dėl galimo minėtų taisyklių pažeidimo, tačiau bausmės išvengė. Britas taip pat sakė, kad jam labiau patinka dabar galiojančios taisyklės.