B. Vanagas apie devintą greičio ruožą: turbūt viena šauniausių trasų


© TGRB / MMPhoto
Nors šiandien liko trečiame dešimtuke, Benediktas Vanagas neslėpė pasitenkinimo devintojo Dakaro ralio greičio ruožo trasa.
436 km ilgio distanciją lietuvis su savo šturmanu Kuldaru Sikku įveikė per 4 val. 46 min. Nugalėtojui Sebastienui Loebui pralaimėjęs beveik pusvalandį, lietuvis liko 23-ioje vietoje, tačiau bendroje įskaitoje toliau išlieka dešimtas.
„Taip, kaip buvo tobulai įdomus greičio ruožas, visiškai priešingai mums jame sekėsi… Etapas buvo pilnas greičio, sudėtingos navigacijos, įvairiausių paviršių. Turbūt viena šauniausių mano Dakaro karjeroje buvusių trasų“, – po finišo kalbėjo B. Vanagas.
Jei ankstesniuose greičio ruožuose „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ ekipažas nusprendė važiuoti atsargiau, tai šiandien bandė važiuoti greičiau.
„Važiavome greitai, tiksliau sklendėme pažeme. Jei per visą Dakarą nebuvo didelių „ups“, tai per šiandieną buvo kokie trys kartai, kurių nepavadinčiau labai saugiais.“
B. Vanagas šiandien vėl išsaugojo ratus ir techniką, bet prarado laiko naviguodamas trasoje.
„Turime iššūkių su navigavimu specifinėse vietovėse. Dėl to barstome brangų laiką. Bet išsispręsime. Turime išsispręsti,“ – trumpai pakomentavo B. Vanagas.
Taip pat su „Toyota“ visureigiu važiuojantys Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas ir toliau susiduria su technikos problemomis. Šiandien įveikus 20 kilometrų dingo automobilio trauka, ekipažas savomis jėgomis pakeitė pusašį, tačiau problemos tai neišsprendė.
„Su Aisvydu pasitarėme, ar pora valandų laukti serviso sunkvežimio ir rytoj startuoti iš galo, ar tiesiog važiuoti į bivaką“, – nusiminęs pasakojo V. Jurkevičius. „Nusprendėm, kad nėra prasmės kankintis, nes rytoj vis tiek startuotume iš galo.“
„Tik grįžus į bivaką paaiškėjo, kad pirminė diagnozė buvo teisinga. Deja per skubumą blogai įvertinome, kuris ir pakeitėme ne tą. Dabar didelio skirtumo nėra, nes vis tiek ryte startuotume pačiame gale, bet patirties su pusašiais įgavome“ – juokavo V. Jurkevičius.