BMW pristatė atnaujintą „M Hybrid V8“ automobilį

Arūnas Brasas

8/26/2025

BMW WEC
BMW WEC

© BMW AG

BMW pristatė atnaujintą „M Hybrid V8“ automobilio versiją, kurią nuo 2026 m. naudos IMSA ir Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate WEC.

Vokietijos gamintojas antradienį pasidalino naujojo automobilio vaizdais, kurie buvo užfiksuoti Prancūzijoje, Paul Ricard trasoje, vykusiuose bandomuosiuose važiavimuose.

Be akivaizdžiai sumažintų priekinių grotelių, paaiškėjo, kad „M Hybrid V8“ taip pat turės naują priekinį „splitterį“, skirtą oro srautui optimizuoti, bei naujus priekinius žibintus (jie dar turi būti homologuoti).

Naujasis automobilis, kurio dabartinė versija debiutavo 2023 m. IMSA čempionate ir pernai WEC varžybose, oficialiai varžybose startuos 2026 m. sausį 24 val. trukmės lenktynėse Daytonoje, JAV.

Šiemet jis dar bus išbandytas „Circuit of The Americas“ (COTA) trasoje rugsėjo 9–10 d., iškart po WEC čempionato „Lone Star Le Mans“ lenktynių.

„Nuo tada, kai pradėjome varžytis IMSA serijoje 2023-aisiais ir FIA WEC 2024-aisiais, daug sužinojome apie savo „BMW M Hybrid V8“ automobilį“, - sakė „BMW M Motorsport“ vadovas Andreasas Roosas.

„Po to, kai šiam sezonui optimizavome stabdžius, atėjo metas atnaujinti automobilio aerodinamiką. Šiais atnaujinimais reaguojame į įžvalgas, kurių sulaukėme po praeityje įvykusių lenktynių.“

„Remiantis jau atliktais bandymais, esame įsitikinę, kad „BMW M Hybrid V8“ pakeitimai leis mums nuosekliau kovoti dėl aukščiausių pozicijų įvairiose trasose ir žengti dar vieną žingsnį į priekį.“

„Didelis ačiū visiems, kurie sunkiai dirbo prie šio projekto. Artimiausiais mėnesiais toliau intensyviai dirbsime, kad būtume maksimaliai pasiruošę 2026 m. sezono startui Daytonoje sausį.“

BMW pranešime nebuvo paminėta, ar „M Hybrid V8“ atnaujinimams buvo panaudotas vadinamasis „Evo joker“.

Anksčiau šiais metais Vokietijos gamintojas atskleidė, jog pirmą iš penkių leistinų atnaujinimų panaudojo stabdžių sistemai pagerinti.