C. Horneris: M. Verstappenas nori baigti karjerą su „Red Bull“
Arūnas Brasas
7/4/2025


© Getty Images / Red Bull Content Pool
Christianas Horneris pareiškė, kad Maxas Verstappenas norėtų užbaigti savo karjerą vairuodamas „Red Bull“ automobilį ir pridūrė, kad ekipa žino dabartinę savo situaciją.
M. Verstappenas ketvirtadienį Silverstoune sulaukė daug dėmesio, tačiau apie savo tolimesnę ateitį kalbėjo nenoriai.
Apie komandos lenktynininko ateitį buvo pasiteirauta ir penktadienį vykusios spaudos konferencijos metu, o C. Horneris sakė: „Akivaizdu, kad daug kas apie tai kalba, bet svarbiausia yra santykis tarp lenktynininko bei komandos ir, žinoma, tai, kas apibrėžta sutartyje.“
„Visi žino, kokia yra mūsų situacija. Maxas yra su „Red Bull“ nuo pat savo karjeros pradžios, viską jam pavyko pasiekti vairuojant „Red Bull Racing“ automobilius. Jis yra svarbi mūsų komandos dalis ir pasitiki tiek komanda, tiek žmonėmis aplink save.“
„Nors visada bus spekuliacijų ir triukšmo, manau, visi jaučiamės gana ramūs dėl to, kur esame ir kokia yra situacija. Mes negalime kontroliuoti kitų pasakojamų istorijų, bet viduje aiškiai žinome savo poziciją.“
Paklaustas, ar yra paruoštas planas B, jei M. Verstappenas nuspręstų trauktis, C. Horneris juokavo su šalia sėdėjusiu „McLaren“ vadovu Zaku Brownu.
„Oscaras Piastri! Viskas čia tiek pat subjektyvu. Mes esame labai susitelkę į savo dabartinius sportininkus ir jų tarpusavio santykius. Maxas turi sutartį iki 2028-ųjų.“
„Jis gana aiškiai pasakė, kad norėtų užbaigti savo karjerą „Red Bull“ bolide – nuo pradžios iki galo. Manau, tai jam labai ypatinga ir unikali situacija. Mūsų dėmesys – ne triukšmui, o sritims, kurias turime tobulinti, ir būdams kaip tai padaryti.“
C. Horneris taip pat užsiminė, kad gandai galėjo pasklisti dėl to, jog George’as Russellas vis dar nepasirašė naujos sutarties su „Mercedes“.
„Sutartys tarp lenktynininkų ir komandų visada lieka konfidencialios, ir kiekvienoje lenktynininko sutartyje visada yra tam tikras veiklos rezultatais pagrįstas mechanizmas – žinoma, tai yra ir Maxo sutartyje.“
„Jo tikslas yra lenktyniauti mūsų komandoje 2026 metais. Maxas labai domina visas komandas rikiuotėje. Manau, kad George’as užkūrė visas šias kalbas, galbūt bandydamas išnaudoti savo situaciją ir priversti „Mercedes“ parodyti iniciatyvą. Tai suprantama, šiemet jis labai gerai pasirodo trasoje.“
„Visada bus spekuliacijų, tai neišvengiama. Svarbiausia, kad situacija tarp abiejų pusių būtų aiški. Dabar taip ir yra.“
Paklaustas apie tai, ar G. Russellas būtų tinkamas kandidatas į M. Verstappeno vietą, jei šis pasitrauktų, C. Horneris sakė: „Stebėtina, kad George’as vis dar laisvas. Mes nepradėjome jokių derybų su George’u, tad jis, akivaizdu, jaučiasi gana užtikrintas dėl savo dabartinės situacijos.“
Mes turime stiprią vidinę sistemą, galima paminėti „Racing Bulls“ sportininkus, taip pat Arvidą Lindbladą. 2026 metai bus transformaciniai – didžiausias reglamento pokytis „Formulėje 1“ per pastaruosius 50 metų: keisis ir važiuoklės, ir jėgainės.“
„Niekas negali iš anksto pasakyti, kaip atrodys jėgų išsidėstymas – tai gali būti bet kuris iš šalia manęs sėdinčių džentelmenų („McLaren“ Zakas Brownas ar „Aston Martin“ Andie Cowellas), gali būti „Ferrari“, gali būti „Mercedes“, gali būti bet kas.“
„Kalbant apie 2026 metus, viskas labai subjektyvu, ir tik kitais metais mes turėsime aiškesnį vaizdą apie jėgų balansą. Nėra jokios garantijos, kad perėjus į „Mercedes“ lauktų geresnės perspektyvos.“