C. Leclercas: A. K. Antonelli dėl incidento kaltas tiek pat, kiek ir O. Piastri
Arūnas Brasas
11/9/2025


© Getty Images / Mercedes-Benz
„Ferrari“ sportininkas Charlesas Leclercas po San Paulo GP sakė, kad Oscaras Piastri nebuvo vienintelis kaltininkas dėl varžybų metu įvykusio incidento.
Italų ekipos sportininko pasirodymas baigėsi po to, kai pratęsus lenktynes susidūrė dėl pozicijos kovoję O. Piastri ir Andrea Kimi Antonelli. Po kontakto italo automobilis trenkėsi į greta važiavusį C. Leclerco bolidą. Po šio susidūrimo C. Leclercas nebegalėjo tęsti lenktynių.
Tuo metu O. Piastri ir C. Leclercas abu bandė aplenkti A. K. Antonellį. C. Leclercas teigė, kad A. K. Antonelli turėjo palikti daugiau vietos O. Piastri, kad šis galėtų įveikti posūkį.
„Aš sutinku, kad turime taisykles ir manau, kad teisėjai visada stengiasi padaryti viską pagal taisykles bei nustatyti, kas yra kaltas,“ – sakė C. Leclercas. „Šiuo atveju tikrai manau, kad Kimi žinojo ir suprato, jog Oscaras yra vidinėje trajektorijoje.“
„Taip, jie nebuvo šalia vienas kito, kaip nurodyta taisyklėse, tačiau negalima įveikti posūkio taip, lyg nieko nebūtų vidinėje dalyje, jei kažkas vis dėlto yra ten – nesvarbu, kaip toli.“
„Man tai atrodo labiau 50/50 kaltės pasidalijimas tarp Kimi ir Oscaro. Nemanau, kad Oscaras nusipelnė būti dėl visko apkaltintas. Bet, žinoma, tai jau nebesvarbu – man lenktynės baigėsi, ir tai labai erzina.“
Teisėjai skyrė O. Piastri 10 sekundžių baudą nusprendę, kad jis yra „visiškai atsakingas“ už susidūrimą.
„Po saugos automobilio fazės pabaigos šeštame rate, 81 numeriu pažymėtas automobilis (Oscaras Piastri) bandė aplenkti 12 numeriu pažymėtą automobilį (Andrea Kimi Antonelli) vidine trajektorija pirmajame posūkyje. Tačiau O. Piastri automobilio priekinė ašis nebuvo lygiagreti su 12 automobilio veidrodėliu, kaip nurodyta lenktyniavimo standartų gairėse.“
„O. Piastri užblokavo ratus bandydamas išvengti kontakto, bet jam to nepavyko padaryti ir jis atsitrenkė į A. K. Antonellį. Dėl šio smūgio A. K. Antonelli trenkėsi į 16 numeriu pažymėtą automobilį (Charlesą Leclercą), kuris važiavo išorinėje pusėje ir buvo priverstas pasitraukti iš lenktynių.“
„Todėl O. Piastri buvo pripažintas visiškai atsakingu už susidūrimą. 10 sekundžių laiko bauda ir du baudos taškai laikomi tinkama bausme.“
Gavęs du baudos taškus, O. Piastri viso dabar jų turi aštuonis.


