C. Leclercas ir L. Hamiltonas išbandė naująjį „Ferrari“ automobilį

Arūnas Brasas

2/19/2025

Charlesas Leclercas Ferrari Formulė-1 Fiorano
Charlesas Leclercas Ferrari Formulė-1 Fiorano

© Ferrari

Charlesas Leclercas ir Lewisas Hamiltonas trečiadienį Fiorano trasoje, Italijoje, pirmą kartą išbandė naujausią „Ferrari“ automobilį „SF-25“.

Bolido išdažymas buvo pristatytas kartu su kitomis devyniomis komandomis trečiadienį Londone vykusio „F1 75 Live“ renginio metu. Po jo abu italų ekipos sportininkai grįžo į Maranellą.

Ketvirtadienio ryta C. Leclercas pirmasis išvažiavo į trasą su naujuoju automobiliu, o vėliau perdavė vairą L. Hamiltonui.

Specialistai, išanalizavę naująjį „Ferrari“ automobilį, pastebėjo pokyčius priekinėje jo dalyje – pereita nuo „push rod“ prie „pull rod“ tipo priekinės pakabos, kuri sukurta taip, kad komanda turėtų daugiau galimybių tobulinti automobilio aerodinamiką. Pasak komandos atstovų, toks sprendimas buvo priimtas taip pat ir dėl to, jog ankstesnė konstrukcija jau buvo pasiekusi savo ribas.

„SF-25“ yra „SF-24“ evoliucija, kuri mums suteikė puikų atspirties tašką darbui,“ – sakė važiuoklės techninis direktorius Loicas Serra. „Vis dėlto mes sunkiai dirbome, pakeitėme 99 proc. automobilio, pakeitėme jo architektūrą, siekdami maksimalaus našumo. „Pull rod“ priekinė pakaba yra tik vienas iš daugelio akivaizdžių svarbių pokyčių.“

„Manome, kad naujame sezone vyks atkakli kova. Rezultatus lems tūkstantosios sekundės dalys. Esame pasiruošę atiduoti visas jėgas ieškodami tų papildomų sekundės dalių, kurios gali nulemti skirtumą. Tikimės būti konkurencingi jau nuo pat pirmųjų lenktynių.“

„Pagrindinė „SF-25“ koncepcijos dalis buvo sukurti daugiau erdvės aerodinamikos ir kitų elementų tobulinimui. „SF-24“ sezono pabaigoje buvo gana geras automobilis, tačiau jį tobulinti ir rasti daugiau našumo darėsi vis sudėtingiau. Taigi, turėjome rasti būdą, kaip paspartinti vystymo tempą.“

„Naujasis automobilis tęsia ankstesnio modelio idėją. Nors pakeitėme daugumą jo dalių, pagrindinė našumo koncepcija išlieka ta pati. Todėl nemanau, kad mokymosi kreivė šiais metais bus statesnė nei pernai. Tikiuosi, kad automobilio tobulinimo proceso tempas bus spartesnis nei praėjusio sezono pabaigoje.“