C. Leclercas: Lewisas nėra mano taikinys

Arūnas Brasas

7/24/2025

Charlesas Leclercas
Charlesas Leclercas

© Ferrari

Kol „Ferrari“ nekovoja dėl „labai įdomių pozicijų“, Charlesas Leclercas per daug negalvoja apie kovą su komandos draugu Lewisu Hamiltonu.

Italų ekipa šiemet iškovojo kelias prizines vietas, tačiau komanda negali pasigirti gera forma, tad dėl aukštų rezultatų kovoja retai. Minėtasis C. Leclercas per pirmuosius 12 etapų iškovojo keturias prizines vietas, o L. Hamiltonas dar nė karto „Grand Prix“ varžybose nepateko tarp trijų stipriausių.

Kadangi „Ferrari“ šiuo metu nėra pačios geriausios formos, C. Leclercas teigia, kad kova su L. Hamiltonu jo nelabai domina.

„Tai egzistuoja kažkur fone“, – sakė C. Leclercas. „Žinoma, visada apie tai bent truputi pagalvoji, bet jei kovoji dėl ketvirtos, penktos ar šeštos vietos, man tai nėra labai įdomu.“

„Kai pradėsime kovoti dėl pergalių, tada tie dalykai taps daug aktualesni. Bet šiuo metu tai mano dėmesys sutelktas kitur. Aš tiesiog bandau kuo daugiau išmokti iš Lewiso – ką galėčiau pritaikyti sau kaip lenktynininkas, o tada susikoncentruoti į save, siekiant kuo geriau atlikti darbą, o tai reiškia įveikti Lewisą ir kitus.“

„Pagrindinis komandos tikslas, ir mano taip pat, yra sugrąžinti „Ferrari“ į viršūnę. Taigi, Lewisas šiuo metu nėra mano taikinys, nes mes nekovojame dėl labai įdomių pozicijų.“

„Ferrari“ į Belgiją atsivežė automobilį su atnaujinta galine pakaba. Ją Mugello trasoje išbandęs C. Leclercas sakė, kad nepajuto ryškaus skirtumo ir atsisakė detaliau komentuoti.

„Nepajutome didesnio skirtumo ir aš nekomentuosiu konkrečių šios pakabos savybių“, – sakė C. Leclercas. „Akivaizdu, kad tokia informacija lieka žinoma tiks mums. Būtų gana kvaila visiems pasakoti apie tai, kas ką veikia. Bet penktadienį trasoje pamatysime.“

„Nemanau, kad tai pakeis, kaip mes reguliuojame automobilį. Pasitikėjimo automobiliu atsiras daugiau, jeigu jį sureguliuosime kitaip. Jei man reikės daugiau pasitikėjimo – tuo keliu ir eisiu. Bet kol kas aš renkuosi greitį, o ne pasitikėjimą. Tai ne visada pasiteisina, kaip matėme paskutiniame etape Silverstoune, kur turėjau didelių problemų šlapioje trasoje.“

„Žinau, kad yra tokia rizika. Nemanau, kad situacija pagerės su šiuo atnaujinimu, nes vis tiek turėsime automobilį sureguliuoti gana panašiai, kad išspaustume iš jo maksimumą. Bet man tinka toks kelias.“