C. Sainzas: tai, jog buvau greičiausias bandymuose, nieko nereiškia
Arūnas Brasas
3/9/2025


© Williams Racing
Carlosas Sainzas nesureikšmina savo pasirodymo Bahreine vykusiuose F-1 bandymuose ir teigia, kad jo atstovaujama „Williams“ komanda dar turi nemažai padirbėti, jog galėtų kovoti rikiuotės priekyje.
Tris dienas trukusių važiavimų metu būtent ispanas užfiksavo geriausią rezultatą tarp visų dalyvių. Antrąją važiavimų dieną, naudodamas C3 mišinio „Pirelli“ padangas, C. Sainzas vieną Bahreino trasos ratą įveikė per 1 min. 29,348 sek. Prieš metus toks rezultatas jam būtų garantavęs aukštą startinę vietą Bahreino GP lenktynėse.
Toks ispano rezultatas atkreipė Andrea Stellos dėmesį, kurio vadovaujama „McLaren“ komanda šiemet bandys apginti čempionės titulą.
„Williams“ komanda buvo labai konkurencinga įveikiant vieną greitą ratą. Neseniai kalbėjome apie keturias stipriausias komandas, bet galbūt dabar turėtume kalbėti apie stipriausių Top 5 ar net Top 6. Tai būtų naudinga F-1“, - sakė specialistas.
Tuo tarpu C. Sainzas teigiamai įvertino A. Stellos komentarus, bet nesureikšmino savo rezultato.
„Štai kodėl Andrea yra mano draugas. Nes mudu visada teigiamai atsiliepiame vienas apie kitą ir visada linkime vienas kitam tik gero. Jis turbūt norėtų matyti „Williams“ rikiuotės priekyje. Bet mano manymu, mums dar per anksti galvoti apie kovą su stipriausiomis komandomis. Taip, mes judame teisinga kryptimi, bet dar anksti kalbėti apie užimamas pozicijas rikiuotėje. Bandymų metu bandžiau važiuoti greitai, tuo tarpu stipriausios komandos – ne“, - duodamas interviu ispanų „AS“ sakė C. Sainzas.
„Pirma vieta bandymų metu nieko nereiškia. „Haas“, „Aston Martin“ ir „Racing Bulls“ buvo stiprios įveikiant ilgesnes distancijas, tad skirtumai bus maži. Kalbame apie pora dešimtųjų sekundės dalių. O bandymų metu tu nežinai, kas naudojo mažiau degalų. Dešimt kilogramų degalų – keturios dešimtosios sekundės dalys.“
C. Sainzas pernai Abu Dabyje gavo galimybę išbandyti 2024 m. „Williams“ automobilį, tačiau nenorėjo jo lyginti su naujuoju komandos bolidu.
„Žinoma, pojūtis buvo kitoks, bet nežinau, ar dėl variklio, pakabos, pavarų dėžės, ar dėl sėdėjimo vietos. Su „FW46“ važiavau tik vieną dieną, o su „FW47“ - pusantros dienos. Bandymus skyrė trys mėnesiai.“
„Automobilis, kurį vairavau Abu Dabyje, buvo neblogas. Buvau nustebintas tuo, su kuo susidūriau, pastebėjau, ko jam trūko, bet jis turėjo ir stipriųjų pusių, palyginti su tuo, prie ko buvau pripratęs. Taigi, jie neatsilikinėjo daug nuo priekyje esančių komandų. Trūkumai atsiveria lenktynėse, kai didelį vaidmenį vaidina aerodinaminė apkrova, todėl daugiausia dėmesio skyrėme tam, kad pagerintume rezultatus lenktynėse.“