„Cadillac“ F-1 automobilio išdažymą pristatys per „Super Bowl“

Arūnas Brasas

12/3/2025

Cadillac
Cadillac

© Cadillac

„Cadillac“ pirmą kartą pristatys savo „Formulės 1“ automobilio išdažymą reklamoje, kuri bus rodoma vieno žiūrimiausių kasmetinių Amerikos renginių metu.

Naujausia F-1 komanda naujai sukurtą dizainą pristatys 2026 m. vasario 8 d. per „Super Bowl“ varžybų transliaciją.

Pristatymas įvyks tarp pirmųjų 2026 m. bandymų, kurie sausio pabaigoje už uždarų durų bus surengti Barselonos trasoje, ir antrųjų, prasidėsiančių Bahreine nuo vasario 11 d.

Praėjusių metų „Super Bowl“ varžybos sutraukė daugiau nei 127 milijonų žiūrovų auditoriją. „Cadillac F1“ generalinis direktorius Danas Towrissas sakė, kad jis „nepaprastai didžiuojasi“, jog komanda gali panaudoti šį renginį savo dalyvavimui čempionate pristatyti.

„Super Bowl“ yra viena iš tų retų akimirkų Amerikos kultūroje, kai sportas, pramogos ir pasakojimas susijungia. Tai suteikia mums galimybę pristatyti „Cadillac Formula 1 Team“ tokioje scenoje, kuri atspindi, kas mes esame“, – sakė jis. „Mes didžiuojamės savo amerikietiškomis šaknimis ir norime pasirodyti drąsiai, inovatyviai ir savitai. Tai tik pradžia, bet tai akimirka, kuria labai didžiuojuosi.“

„Super Bowl“ anksčiau buvo naudojamas didžiųjų gamintojų automobilių sporto programoms pristatyti. 2015 m. „Nissan“ transliacijos metu parodė savo WEC čempionatui skirtą „GT-R LM Nismo“ automobilį.

„Cadillac“ tapo penkta F-1 komanda, kuri paskelbė savo kitų metų pristatymo planus. „Red Bull“ ir „Racing Bulls“, bendradarbiaudamos su „Ford“, renginį surengs Detroite sausio 15 d., po to seks „Alpine“ – Barselonoje sausio 23 d., o „Aston Martin“ – vasario 9 d.