„Cadillac“ pasirašė rėmimo sutartį su „Tommy Hilfiger“
Arūnas Brasas
6/3/2025


© Cadillac
Kitąmet „Formulės-1“ čempionate debiutuosianti „Cadillac“ komanda pasirašė rėmimo sutartį su amerikiečių aprangos prekiniu ženklu „Tommy Hilfiger“, kuris tapo pirmuoju JAV ekipos partneriu.
Kaip skelbia „Forbes“, kovo mėnesį oficialiai patvirtintus, jog „Cadillac“ kitais metais galės varžytis F-1 čempionate ir taip taps vienuolikta dalyve, amerikiečiai negaišo laiko veltui ir pasinaudojo proga pasirašyti sutartį su „Tommy Hilfiger“, kuris taps „oficialiu aprangos partneriu“.
1985 m. įkurtas aprangos gamintojas „Tommy Hilfiger“ jau seniai domisi „Formule-1“. Pasaulyje gerai žinomas prekinis ženklas jau yra bendradarbiavęs su trimis čempionato komandomis: „Team Lotus“, „Ferrari“ ir „Mercedes“.
Paskutinė partnerystė buvo su Vokietijos automobilių gamintoju „Mercedes“, tačiau ji nutrūko, kai komanda sudarė naują drabužių tiekimo sutartį su „Adidas“.
Bendradarbiavimo su „Mercedes“ laikotarpiu „Tommy Hilfiger“ taip pat kūrė papildomą drabužių liniją kartu su Lewisu Hamiltonu, dar iki jo perėjimo į „Ferrari“.
„Tommy Hilfiger“ taip pat sukūrė drabužių kolekciją išgalvotai „APXGP“ ekipai, kurią bus galima pamatyti filme „F1: The Movie“.
Teigiama, kad „Tommy Hilfiger“ logotipai bus matomi ant „Cadillac“ komandos aprangos, mechanikų bei sportininkų kombinezonų ir jų šalmų. „Tommy Hilfiger“ taip pat yra oficialus moterų čempionato „F1 Academy“ partneris.
„Šie du ikoniniai Amerikos prekių ženklai susitinka turėdami spalvingą istoriją. Man patinka lenktynių grafika“, - teigė pats Tommy Hilfiger.
„Su logotipais ir komandos pavadinimais aprangos atrodo labai šauniai. Tai – turtinga dizaino erdvė. Turėjome galimybę susipažinti su „Cadillac“ komandos dizaino kryptimi – visa kolekcija atrodys nuostabiai.“
„Tommy puikiai pažįsta „Formulę-1“. Tai – automobilių sporto viršūnė, kaip ir „Cadillac“ yra prabangių automobilių srityje“, – sakė komandos vadovas Graeme’as Lowdonas. „Cadillac“ vertybės – drąsa, rafinuotumas ir optimizmas. Visa tai dera su „Tommy Hilfiger“ prekiniu ženklu. Šis derinys perteikia ambicingą ir pasitikėjimo savimi kupiną viziją. Toks pat požiūris ir aistra buvo juntami nuo pat pradžių. Lenktynės – tai aistra ir noras laimėti.“