Dėl avarijos stabdytose lenktynėse, Toronte po ilgos pertraukos triumfavo C. Herta


© Penske Entertainment: Ben Hendricks
Toronte, Kanadoje, surengtose „IndyCar“ lenktynėse, kurios dėl didelės avarijos buvo laikinai sustabdytos, pergalę po dviejų metų pertraukos iškovojo „Andretti“ ekipos narys Coltonas Herta, už savęs palikęs komandos draugą Kyle‘ą Kirkwoodą ir daugkartinį čempioną Scottą Dixoną.
Vos prasidėjus lenktynėms trasoje prireikė saugos automobilio. Spėjus įveikti tik vieną posūkį, vieta trasoje nepasidalino Marcusas Ericssonas ir čempionato naujokas Christianas Rasmussenas bei Patricio O‘Wardas ir Santino Ferrucci. Nors pastarasis neišvengė kontakto su apsaugine siena, priešingai nei C. Rasmussenas, sugebėjo tęsti pasirodymą.
Lenktynės buvo pratęstos įveikus keturis ratus, bet nespėjus įveikti rato, trasoje vėl prireikė saugos automobilio. Šį kartą dėl to, jog po kontakto su S. Dixonu į apsauginę sieną trenkėsi Agustinas Canapino.
Varžybas pratęsus aštuntame rate, C. Herta išsaugojo lyderio poziciją ir bandė atitrūkti nuo jį persekiojusio komandos draugo K. Kirkwoodo.
Lyderių trejetas, į kurį pateko ir Felixas Rosenqvistas, savo pirmuosius sustojimus atliko 33-iame varžybų rate. Visi trys sportininkai į trasą grįžo su kietesnio mišinio padangomis.
Po sustojimų į pirmąją poziciją sugrįžęs C. Herta vienu metu skundėsi vibracija. O jo persvara prieš K. Kirkwoodą 48 rate sumažėjo iki sekundės.
Vienu metu į pirmą trejetuką buvo pakilęs „Penske“ komandos narys Josefas Newgardenas. Tačiau amerikiečiui nesėkmingai susiklostė 53-ame rate atliktas sustojimas. Dėl to, jog komandos mechanikai tinkamai nepritvirtino dešinio galinio rato, J. Newgardenas iš trečios vietos nukrito į dešimtą.
Po to, kai visi sportininkai atliko savo antruosius sustojimus, C. Herta toliau pirmavo. Jis turėjo tik sekundės persvarą prieš K. Kirkwoodą ir beveik trimis sekundėmis lenkė S. Dixoną.
68-ame rate trasoje vėl pasirodė saugos automobilis, kai aštuntame posūkyje į apsauginę sieną trenkėsi naujasis „Ganassi“ komandos narys Kyffinas Simpsonas.
Varžybas pratęsus ir iki finišo likus 13-ai ratų, įvyko didžiulė avarija, dėl kurios laikinai teko stabdyti lenktynes.
Bandydamas įveikti pirmąjį posūkį, automobilio nesuvaldė ir į apsauginę sieną trenkėsi P. O‘Wardas. Į jį po akimirkos trenkėsi keli sportininkai, tarp kurių buvo ir S. Ferrucci. Pastarojo bolidas, kliudęs priekinį varžovo sparną, pakilo į orą, trenkėsi į apsauginę tvorą ir nusileidęs ant žemės apsivertė. Laimei nei vienas iš incidente sudalyvavusių sportininkų nepatyrė traumų.
Praėjus dvidešimt minučių nuo avarijos, lenktynės vėl buvo pratęstos. Tačiau iki finišo likus mažiau nei devyniems ratams trasoje vėl pasirodė saugos automobilis. To priežastis - vieta trasoje nepasidalino du „Penske“ komandos sportininkai - Willas Poweris ir Scottas McLaughlinas. Pastarasis po kontakto su varžovu trenkėsi į apsauginę sieną ir baigė pasirodymą.
Už sukeltą incidentą teisėjai skyrė W. Poweriui pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną baudą. Ją atlikęs australas atsidūrė už pirmojo dešimtuko.
Lenktynes dar kartą pratęsus, C. Herta sėkmingai už savęs išlaikė K. Kirkwoodą ir po ilgos pertraukos vėl šventė pergalę. O ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo tik iš 15-os vietos startavęs S. Dixonas.
Dar prasčiau kvalifikacijoje pasirodęs čempionato lyderis Alexas Palou sugebėjo finišuoti ketvirtas, o penketuką užbaigė Marcusas Armstrongas.
Lenktynes iš šeštos pozicijos pradėjęs Deividas Malūkas buvo varžovams praradęs kelias pozicijas. Bet antroje varžybų pusėje vėl grįžo į pirmąjį dešimtuką.
Lenktynių pabaigoje jis neišvengė kontakto su J. Newgardenu, kuriam po to teko pasukti į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti pradurtos padangos. Tuo tarpu D. Malūkas sėkmingai pasiekė finišą ir iškovojo šeštą vietą.