Dėl nuobodžių lenktynių N. Hulkenbergas kaltino naują trasos dangą

Arūnas Brasas

4/6/2025

Nico Hulkenbergas Sauber
Nico Hulkenbergas Sauber

© Getty Images / Stake F1 Team

„Sauber“ lenktynininkas Nico Hulkenbergas teigia, kad dėl nuobodžių F-1 lenktynių Japonijoje kalta nauja Suzukos trasos danga.

Vokietis startavo ir finišavo 16-as. Lenktynių metu įvyko labai nedaug reikšmingų pozicijų pasikeitimų – pirmi šeši finišavę sportininkai kirto finišo liniją tokia tvarka, kokia ir startavo.

Prieš šių metų sezono lenktynes, dalis Suzukos trasos buvo iš naujo išasfaltuota. Tai buvo padaryta nuo pirmo iki aštunto posūkio, kur automobiliai važiuoja dideliu greičiu, o padangos dėvisi labiausiai.

Lenktynių metu sportininkams užteko atlikti tik vieną sustojimą – tiek pat, kiek ir praėjusiais metais. N. Hulkenbergas mano, kad būtent tai ir lėmė monotoniškas lenktynes.

„Naujas asfaltas tikrai geras, sukibimas geras, greitis irgi, bet mažas padangų dėvėjimasis tiesiog sukuria labai statiškas lenktynes,“ – duodamas interviu F-1 žurnalistams sakė N. Hulkenbergas. „Greitis per didelis, o nešvaraus oro efektas darosi vis prastesnis ir prastesnis.“

Didžiąją lenktynių dalį N. Hulkenbergas praleido už Jacko Doohano „Alpine“ automobilio. „Buvo sunku ką nors nuveikti trasoje, gana statiškos lenktynės. Visas lenktynes praleidau važiuodamas už varžovų. Dėl to čia tikrai nebuvo labai smagu. Buvo sunki popietė.“

Lenktynės buvo nuobodžios ne tik N. Hulkenbergui. „Ferrari“ sportininkas Charlesas Leclercas teigė, kad tai buvo „labai nuobodžios“ varžybos. „Williams“ atstovas Alexas Albonas, kuris startavo ir finišavo devintas, sakė: „Tai buvo nuobodžios lenktynės, bet man patinka nuobodžios lenktynės, kai finišuojame pirmame dešimtuke.“

„Mercedes“ lenktynininkas George’as Russellas mano, kad lenktynes būtų pagyvinusios minkštesnės padangos, tad paragino padangų tiekėją „Pirelli“ reaguoti į situaciją.

„Panašu, kad visi finišavo tose pačiose vietose, iš kurių startavo,“ – sakė jis. „Buvo labai sunku lenkti.“

„Tokios padangos buvo per kietos naujam lygiam asfaltui. Tas pats buvo ir Kinijoje – naujas asfaltas, per kietos padangos, lengvas vieno sustojimo scenarijus.“

„Tikiuosi, kad „Pirelli“ greitai sureaguos. Suprantu, kad sunku greitai keisti padangų mišinius, bet kitoms lenktynėms reikėtų minkštesnių padangų. Tada galbūt pakistų lenktynių dinamika.“