„DS Penske“ pristatė vienuoliktam FE sezonui paruoštą automobilį

Arūnas Brasas

10/16/2024

DS Penske Formulė-E
DS Penske Formulė-E

© Sean Bull / DS Penske

„DS Penske“ pristatė savo automobilį, su kuriuo varžysis vienuoliktame „Formulės-E“ sezone.

Naujausiame prancūzų ir amerikiečių ekipos automobilyje „DS E-TENSE FE25“ bus sumontuota visiškai nauja jėgainė, o patį bolidą puoš naujas išdažymas. Jame dominuos juoda, o automobilio linijas išryškins aukso spalva.

Išplatintame pranešime spaudai, „DS Performance“ direktorius Eugenio Franzetti teigė: „DS Automobiles“ šis sezonas bus svarbesnis nei titulas. Visų pirma, mes pradedame savo 10-ąjį „Formulės E“ sezoną!“

„Nuo 2015 m. mūsų prekės ženklas dalyvavo 121 lenktynėse, iškovojo keturis čempionų titulus, 16 pergalių, 51 prizinę vietą ir 24 „pole“ pozicijas – tai išties išskirtinis pasiekimas. Be to, pristatome automobilį, kuris išsiskiria visiškai nauju dizainu ir nauja jėgaine, sukurta „DS Performance“.“

„Ypač didžiuojuosi didžiuliu mūsų inžinierių ir mechanikų darbu, atliktu per pastaruosius dvejus metus. „DS E-TENSE FE25“ bus didelis turtas, padėsiantis „DS PENSKE“ pasiekti svarbių pergalių.“

Komanda tikisi, kad su „GEN3 Evo“ automobiliu pavyks pasiekti aukštų rezultatų, nes iki šiol bendradarbiaujant su „DS“ tai padaryti buvo sunku. Amerikiečių komanda ir prancūzų gamintojas per pastaruosius tris sezonus iškovojo vos vieną pergalę. Ją devintame sezone pelnė Jeanas-Ericas Vergne‘as.

Ekipa naują sezoną pradės su pakitusia lenktynininkų pora. Jai ir toliau atstovaus minėtasis J.-E. Vergne‘as, o jo naujuoju komandos draugu tapo buvęs „Maserati“ ekipos narys Maximilianas Guentheris.

Naujame sezone komandų lauks nauji iššūkiai. Vienas iš jų - varžybų metu turėtų debiutuoti greitieji energijos įkrovimai. Apie tai daugiau papasakojo „DS Penske“ komandos vadovo pavaduotojas Philas Charlesas.

„Lenktynių metu susiformuos automobilių grupės. Dalis sportininkų sustojimus atliks anksčiau. Techninio aptarnavimo zonoje bus atlikti greitieji įkrovimai, o tai užtruks 34 sekundes. Po to jie grįš į trasą ir važiuos kitokiu tempu“, - pasakojo specialistas.

„Jie važiuos kitokiu greičiu, kai tuo tarpu kiti atliks savo sustojimus. Tada pamatysime kokia bus situacija jiems sugrįžus į trasą. Taigi, iš strateginės pusės tai bus labai įdomu.“

„Akivaizdu, kad mes atlikome savo namų darbus. Nenoriu atskleisti išvadų, nes nenoriu, kad kitos komandos apie tai sužinotų. Tačiau mes tikrai išanalizavome įkrovimo procedūrą, baterijos būklę ir kokių strateginių veiksmų galėtume imtis.“

„Bus daug įdomių dalykų, kurie atsiras kartu su greituoju įkrovimu. Tikrai bus laikotarpis, per kurį visi turės greitai viską išmokti. Atliekame daug simuliacijų ir stengiamės kuo geriau perprasti visus procesus.“