„Extreme E“ lenktynes 2023 m. stebėjo daugiau nei 144 mln. žiūrovų


© Extreme E / Andrew Ferraro
„Extreme E“ paskelbė, kad 2023 m. sezono lenktynes, kuriose varžomasi tik elektra varomais visureigiais, stebėjo daugiau nei 144 mln. žiūrovų.
Tai reiškia šešių procentų padidėjimą, palyginti su 2022 m. sezonu, kai žiūrovų skaičius siekė 135 milijonus, ir žymų padidėjimą, palyginti su pirmuoju sezonu, kuomet lenktynes stebėjo 102,8 milijono žiūrovų.
Socialiniuose tinkluose skaičiai taip pat augo: 2,1 mlrd. potencialių parodymų ir 109,8 mln. įsitraukimų visuose su „Extreme E“ susijusiuose socialinių tinklų pranešimuose - 18 proc. daugiau įsitraukimų „Facebook“, „X“ ir „Instagram“ tinkluose. „X“ išsiskyrė kaip stipriausias iš trijų - 53,7 mln. įsitraukimų ir 699,7 mln. potencialių parodymų. Taip pat 71 proc. padaugėjo oficialių serijos paskyrų sekėjų.
„Didžiuojamės galėdami pranešti, kad pasibaigus trečiajam sezonui „Extreme E“ auditorija vėl gerokai išaugo“, - sakė „Extreme E“ generalinis direktorius Ali Russellas. „Jau pradėjome ketvirtąjį 2024 m. sezoną su įspūdingu atidarymu Saudo Arabijoje ir džiaugiamės, kad mūsų čempionato augimo tempas atspindi mūsų pasaulinės auditorijos augimą.“
„Extreme E“ populiarumas kasmet vis didėja, o artėjant „Extreme H“ startui džiaugiuosi platesniu mūsų novatoriškos lenktynių serijos žinomumu. Tai geriausiai įrodo mūsų ištikimų gerbėjų ratas ir didėjantys žiūrovų įsitraukimo skaičiai.“
„Nepaisant to, kad čempionatas startavo tik 2021 m., jis pripažįstamas kaip gerbiama automobilių sporto serija ir tai įrodo ši naujausia ataskaita, ypač kalbant apie auditorijos augimą televizijoje ir socialiniuose tinkluose. Tikimės toliau didinti auditoriją, nes mūsų čempionatas žengia į naują erą su dar vienu pirmuoju pasaulyje perėjimu prie vandenilio energijos ir įdomia ateitimi ateinančiais metais.“