F. Alonso įsitikinęs, kad teisėjai priima sprendimus atsižvelgę į sportininko pilietybę


© Aston Martin F1 Team
„Aston Martin“ lenktynininkas Fernando Alonso dar kartą pareiškė, kad teisėjai skiria baudas atsižvelgdami ne tik į nusižengimus trasoje, bet ir į sportininkų pilietybę.
Ispanas pats sulaukė teisėjų nemalonės paskutiniuose dvejuose etapuose. Australijoje F. Alonso buvo nubaustas už galimai pavojingą vairavimą, nes pernelyg sulėtino greitį atvažiuodamas į posūkį, o į tai reaguodamas avariją patyrė iš paskos važiavęs „Mercedes“ sportininkas George‘as Russellas.
Kinijoje F. Alonso vėl buvo nubaustas už kontaktą sprinto lenktynėse su „Ferrari“ atstovu Carlosu Sainzu.
Majamio sprinto lenktynėse ispanas neišvengė kontakto su „Mercedes“ sportininku Lewisu Hamiltonu, bet britas už tai nebuvo nubaustas. Tiesa, jis vėliau sulaukė bausmės už kitą nusižengimą.
Pasipiktinęs F. Alonso po sprinto lenktynių pareiškė, kad L. Hamiltonas nesulauks baudos iš teisėjų, „nes yra ne ispanas“.
Savo pozicijos jis nepakeitė ir po Majamyje įvykusios kvalifikacijos, kuomet teigė, kad sportininkai yra baudžiami atsižvelgus į jų tautybę.
„Tikrai manau, kad tautybė šiuo atveju yra svarbi“, - sakė F. Alonso. „Pasikalbėsiu apie tai su Mohammedu Ben Sulayemu, su FIA, su bet kuo.“
„Turiu įsitikinti, kad nėra nieko blogo dėl mano pilietybės ar ko nors, kas galėtų turėti įtakos kokiam nors sprendimui. Ne tik dėl manęs, bet ir dėl būsimos ispanų vairuotojų kartos. Jie turi būti apsaugoti.“
„Pirmame posūkyje turėjau palikti daugiau erdvės, nes Hamiltonas, nekontroliuodamas automobilio, bandė įveikti posūkį vidine trajektorija. Jei aš būčiau taip pasielgęs, tikrai būčiau sulaukęs baudos.“
F. Alonso taip pat liko nepatenkintas savo pasirodymu kvalifikacijoje, kurioje liko penkioliktas.
„Šiek tiek nusivylėme kvalifikacija. Penkioliktas pirmoje dalyje, penkioliktas antroje, taigi, mums trūko tempo“, - sakė ispanas.
„Atlikome keletą nustatymų pakeitimų, bet žiūrint į laiką, jie tikriausiai nesuveikė taip, kaip tikėtasi, todėl buvome mažiau konkurencingi nei įprastai. Greituose posūkiuose slydo automobilio priekis, o lėtuose - galas. Tiesiog trūko sukibimo.“
„Dviejų dešimtųjų sekundės dalių skirtumas gali lemti, jog finišuosi aštuntas arba penkioliktas. Ankstesniuose etapuose mūsų pozicija buvo geresnė. Tad šį kartą mūsų laukia sunkios lenktynės. Tikėkimės, kad Lance‘as, kuris startuos vienuoliktas, iškovos keletą taškų. Man, startuojant iš penkioliktos pozicijos, tai padaryti bus labai sunku.“