„Ferrari“: naujų variklių gamintojų laukia didžiulis iššūkis

automotosport.lt

2/25/2024

Audi
Audi

© Audi AG

„Ferrari“ variklių skyriaus technikos direktorius Enrico Gualtieri teigia, kad 2026 m. taisyklės bus „didžiulis iššūkis“ naujiems jėgainių gamintojams.

„Audi“ ir „Ford/Red Bull Powertrains“ šiuo metu kuria variklius pagal naujas taisykles, kurios įsigalios nuo 2026 m. Papildyti gamintojų gretas 2028 m. ketina ir „General Motors“.

Pereiti prie naujų taisyklių sudėtinga net ir ne vienerius metus čempionate dalyvaujantiems gamintojams, o tiems, kurie turi šioje srityje mažiau žinių, bus dar sunkiau. Taip mano E. Gualtieri.

„Sunku pasakyti, nes man neteko būti jų bazėje ar jų situacijoje“, - kalbėjo „Ferrari“ specialistas. „Tačiau manau, kad šio produkto sudėtingumo lygis yra tikrai labai aukštas.“

„Tiesa, kad pasirengti visiškai naujam projektui niekam nėra lengva užduotis. Todėl gerbiu darbą, kurį jie atlieka šiuo klausimu, nes tikrai reikia išmokti ir sukurti dalykus, kurie susiję ne tik su dizainu, kompetencija ar įgūdžiais inžinerijos požiūriu, bet ir su logistika bei infrastruktūra. Taigi, jie taip pat susiduria su svarbiu ir didžiuliu iššūkiu.“

R. Gualtieri pripažino, kad dabartiniai gamintojai susiduria su savais sunkumais ir iššūkiais, nes jie iki 2025 m. pabaigos turi skirti dalį išteklių dabar vykdomoms programoms.

„Žvelgiant iš mūsų pusės, akivaizdu, kad situacija yra kitokia. Tiesa ir tai, kad turime susitvarkyti su dabar vykdoma programa, kuri turi būti prižiūrima. Taigi, tai skirtingi iššūkiai, tačiau atsižvelgus pastangas, kurių pareikalauja tokie projektai, jie yra didžiuliai.“