„Ferrari“ pripažįsta Imoloje padariusi dvi taktines klaidas

Arūnas Brasas

4/22/2024

Ferrari Hypercar WEC Imola
Ferrari Hypercar WEC Imola

© FIAWEC / DPPI

„Ferrari“ komanda pripažįsta padariusi taktines klaidas, kurios galbūt kainavo pergalę WEC čempionato lenktynėse Imolos trasoje.

Ekipa neslepia, kad neteisingai interpretavo orų prognozes bei dėl nesusikalbėjimo svarbiausiu metu negalėjo priimti tinkamų sprendimų.

„Ferrari“ automobiliais važiavę sportininkai kvalifikacijoje iškovojo pirmas tris startines vietas, o pirmoje lenktynių pusėje buvo akivaizdžiai pranašesni už savo varžovus. Viskas apsivertė aukštyn kojomis, kai pradėjo lyti.

Kai varžovai pasuko į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti padangų, „Ferrari“ nusprendė savo sportininkus palikti trasoje su „slick“ tipo padangomis. O kai praėjus tam tikram laikui, italai nusprendė keisti taktiką, jau buvo per vėlu. Tuo metu, kai Jamesas Calado su „Ferrari“ automobiliu po sustojimo grįžo į trasą, lenktynėse pirmavęs „Toyota“ atstovas Kamui Kobayashi jau turėjo beveik pusantros minutės persvarą.

Anot „Ferrari“ specialisto Giuliano Salvi, taip nutiko dėl to, jog ekipa galvojo, kad lis labai trumpai.

„Manėme, kad tai buvo tokia situacija, kai nereikia per daug pasikliauti orų radaru. Akivaizdu, kad mes neteisingai įvertinome situaciją. Nesistengiame nieko slėpti, nes tai buvo akivaizdi klaida“, - sakė G. Salvi.

Specialistas taip pat atskleidė, kad komanda planavo savo automobiliams parinkti skirtingas taktikas - vieną ketino pakviesti anksčiau ir ant jo sumontuoti šlapiai trasos dangai skirtas padangas, o kitas būtų likęs trasoje su „slick“ tipo padangomis.

„Turime išsiaiškinti, kodėl nepavyko to padaryti. Šiuo metu sunku įvertinti tai, kas tiksliai įvyko. Turime peržiūrėti savo komunikacijos grandinę, nes praleidome tam tikrus scenarijus - turime peržiūrėti savo procedūras.“

„Mes jokiu būdu nebaksnosime vienas į kitą pirštais. Esame ta pati grupė, kuri pernai laimėjo 24 val. trukmės lenktynes Le Mane. Kartu laimime ir kartu pralaimime.“