„Ferrari“ pristatė „296 GT3 Evo“ automobilį

Arūnas Brasas

6/29/2025

Ferrari 296 GT3 Evo
Ferrari 296 GT3 Evo

© Ferrari

„Ferrari“ oficialiai pristatė naująjį „296 GT3 Evo“, kuris GT3 klasės čempionatuose visame pasaulyje debiutuos kitais metais.

Naujasis automobilis, kurio pirmoji versija buvo pristatyta 2023 metais, pasižymi svarbiais aerodinamikos, aušinimo, reguliavimo ir patikimumo atnaujinimais.

Nors jis ir toliau bus varomas 3,0 litrų V6 varikliu su turbina, „296 GT3 Evo“ turės patobulintą priekinę ir galinę pakabą bei naują pavarų perdavimo sistemą, užtikrinančią geresnį sukimo momentą.

Beveik visas automobilio kėbulas buvo patobulintas – siekta pagerinti priekinės dalies stabilumą, todėl pakeistos tiek skirstytuvo, tiek dugno, tiek priekinio bamperio elementai.

Galinėje dalyje buvo perdarytas difuzorius. Taip pat patobulintos priekinių ratų arkų angos.

„296 GT3 Evo“ dabar turi dvi oro įsiurbimo angas ant variklio dangčio, kurios pagerina stabdžių ir salono aušinimą, taip pat naują galinį sparną su perdaryta atramine struktūra ir šoniniais skydeliais.

Taip pat patobulintas priekinių stabdžių aušinimas – oro srautas padidėjo daugiau nei 20 proc., palyginti su pirmuoju modeliu. NACA tipo angos automobilio dugne taip pat pagerino vairo stiprintuvo siurblio aušinimą.

Salone oro kondicionavimo sistema buvo patobulinta įdiegiant papildomą ventiliatorių.

„Ferrari“ ištvermės lenktynių programos vadovas Antonello Coletta patvirtino, kad „296 GT3 Evo“ debiutuos 2026 metais – automobilį bus galima įsigyti kaip visiškai naujai komplektuotą modelį arba tik atnaujinimų rinkinį.

Kainos nei vienam iš paketų dar nėra paskelbtos.

„Kai perėjome nuo „488“ prie „296 GT3“ projekto, tai buvo visiškai naujas automobilis – naujas variklis, nauja važiuoklė, nauja aerodinamika“, – sakė A. Coletta.

„Todėl pirmaisiais ir antraisiais sezonais, 2023 ir 2024 metais bei dabar, 2025-aisiais, mes supratome daug dalykų: apie patikimumą, vairuotojų komfortą, aerodinaminius poreikius. Pavyzdžiui, važiuojant paskui kitą automobilį turėjome problemų su automobilio stabilumu.“

„Visą šią informaciją surinkome ir pradėjome kurti Evo versiją. Prasidėjo pirmieji bandymai, o per pastaruosius šešis–septynis mėnesius labai daug dirbome su mūsų bandymų komanda. Ir štai dabar turime atnaujintą automobilį, kuris atitinka visus šiuos poreikius.“

„Esame tikri, kad padarėme gerą darbą. Kai prieš dvejus su puse metų pristatėme šį automobilį, jis tapo tikra naujiena GT3 pasaulyje. Dabar „Ferrari“ sukūrė dar vieną puikią šio gražaus projekto evoliuciją.“