„Ferrari“ tikisi, kad griežtesni testai padės pasivyti „McLaren“

Arūnas Brasas

5/28/2025

Lando Norris McLaren
Lando Norris McLaren

© McLaren Racing

„McLaren“ varžovai F-1 čempionate tikisi, kad griežtesni priekinio sparno testai padės sumažinti atsilikimą nuo čempionato lyderės.

Dėl čempiono titulo kovojantys komandos draugai Oscaras Piastri ir Lando Norrisas tiki, kad pokyčių bus nedaug, kiti tuo abejoja.

F-1 komandos sausį buvo informuotos, kad nuo birželio 1 d. bus pradėti taikyti nauji priekinio sparno lankstumo testai. Tad komandos turėjo perdaryti savo priekinius sparnus, kad šie būtų standesni, o tai turės įtakos aerodinamikai.

„Turint omenyje naujas taisykles, manau, kad Barselona yra kiekvienos komandos darbotvarkėje“, – sakė „Ferrari“ vadovas Fredericas Vasseuras, kurio komanda užima ketvirtą vietą čempionate, atsilikdama vienu tašku nuo „Red Bull“.

„Mes ties tuo dirbame jau seniai ir tai gali būti situaciją keičiantis dalykas visiems, nes nežinome, kaip naujos taisyklės paveiks kiekvieną komandą.“

Čempionų titulą ginanti „McLaren“ komanda, laimėjusi šešerias iš aštuonių lenktynių ir net 172 taškais lenkianti „Mercedes“ konstruktorių įskaitoje, sako, kad didesnę įtaką rezultatams gali turėti Ispanijos trasa.

„Ko nežinome – tai kaip tai paveiks kitus. Tai reikšmingas pokytis“, – sakė „Red Bull“ vadovas Christianas Horneris. „Tikrai bus kažkoks poveikis. Žinoma, komandos tai numatė, tad galbūt viskas liks kaip buvę, o gal tai paveiks, pavyzdžiui, padangų dėvėjimąsi… bet tikrai nepadarys gyvenimo lengvesnio.“

Barselona yra trasa, kurioje lenkti sunku, nors žiūrovai tikisi įdomesnių lenktynių nei Monake, kur trūko lenkimų.

„Bus įdomu pamatyti, kas geriau prisitaikė prie šio naujo iššūkio ir ar tai pakeis dabartinę komandų konkurencingumo tvarką“, – sakė „Haas“ technikos direktorius Andrea de Zordo.

Barselonos trasos ateitis miglota – sutartis baigsis 2026-aisiais, o nuo kitų metų Ispanijos GP planuojama perkelti į Madridą.

Fernando Alonso, kuris šią savaitę tapo Barselonos trasos ambasadoriumi, sakė, kad trasa turi likti F-1 kalendoriuje.

C, Sainzas atlieka panašų reklaminį vaidmenį Madride, todėl jų draugiška konkurencija įgauna papildomo aštrumo.