„Formulė-1“ šiemet pasiūlys naują F1 TV „premium“ planą su papildomomis transliacijomis ir 4K kokybe

Arūnas Brasas

3/3/2025

Formulė-1
Formulė-1

© Pirelli

„Formulė-1“ šiemet pristatys savo oficialios transliacijų platformos F1 TV „premium“ versiją, ir pasiūlys sporto sirgaliams daugiau turinio.

Teigiama, kad su nauja paslauga sirgaliai gaus 4K raišką, papildomas transliacijų parinktis ir galimybę žiūrėti turinį šešiuose skirtinguose įrenginiuose. Naujasis „premium“ planas papildys esamus paketus: „F1 TV Pro“, kuris siūlo tiesiogines lenktynių transliacijas, ir „F1 TV Access“. Kokia bus „premium“ plano kaina kol kas nėra žinoma.

F-1 vadovas Stefano Domenicali neseniai atskleidė planus dėl naujojo paketo po to, kai patvirtino, jog 2024 m. F1 TV prenumeratų skaičius išaugo 15 proc.

„Pasinaudodami šia sėkme, šiemet pristatysime naują, brangesnį „premium“ planą, skirtą aistringiausiems gerbėjams“, – sakė jis.

„Jis pasiūlys patobulintas funkcijas, įskaitant 4K raišką, galimybę žiūrėti lenktynes keliuose ekranuose vienu metu, virtualią „pit wall“ funkciją ir galimybę žiūrėti turinį šešiuose įrenginiuose.“

F-1 šiemet tikisi dar didesnio prenumeratorių skaičiaus augimo ir didesnių pajamų dėl naujo „premium“ plano.

JAV išlieka didžiausia F1 TV rinka, tačiau „Formulė-1“ taip pat derasi su įprastais transliuotojais, nes dabartinė sutartis su ESPN baigs galioti šių metų pabaigoje.

ESPN iki šiol nesusitarė su F-1, tačiau, nepaisant spekuliacijų, kad F-1 gali sudaryti sutartį su „Netflix“, S. Domenicali patvirtino, jog derybos su ESPN vis dar vyksta.

„Kalbant apie ESPN ir „Formulę-1“, galiu paneigti bet kokias neigiamas spekuliacijas, nes visų pirma turime būti dėkingi už tai, ką ESPN mums suteikė“, – sakė jis. „Esame labai patenkinti jų paslaugų kokybe. Turime prisiminti, kad jie pirmieji patikėjo mūsų projektu.“

„Todėl tai, kad pasibaigus specialiam derybų laikotarpiui ESPN nepateikė oficialaus pasiūlymo, nereiškia, jog diskusijos nevyksta. Iš tikrųjų yra priešingai – diskusijos vis dar vyksta, siekiant rasti geriausią sprendimą.“

„Žinoma, dabar yra tas laikotarpis, kai prie derybų stalo prisijungia ir kiti žaidėjai. Ir negalime paneigti fakto, kad mūsų produktas sulaukia didelio susidomėjimo. Esame pakankamai privilegijuoti turėdami patrauklų turinį, augančią gerbėjų bazę ir stiprią paklausą iš įvairių suinteresuotų šalių.“

„Kaip visada sakėme, mūsų pagrindinis tikslas – maksimaliai išnaudoti mūsų medijos teisių monetizavimą, tačiau tuo pačiu metu turime užtikrinti, kad mūsų pasiekiamumas ir gerbėjų bazės augimas taip pat būtų prioritetas. Todėl tai yra du pagrindiniai klausimai, kurie šiuo metu aptariami. Turime daug potencialių partnerių, su kuriais deramės.“