G. Andersonas: „Mercedes“ vis dar save apgaudinėja


© Wolfgang Wilhelm for Mercedes-Benz AG
Buvęs „Formulės-1“ technikos direktorius Gary Andersonas mano, kad „Mercedes“ komanda „vis dar save apgaudinėja“, o jos lenktynininkas Lewisas Hamiltonas nesupranta, kur iš tikrųjų slypi W15 bolido problemos.
Po blankaus pasirodymo 2022 m. ir 2023 m., kuomet buvo iškovota tik viena pergalė, „Mercedes“ tikėjosi su naujuoju automobiliu geriau pradėti šių metų sezoną. Tačiau situacija nelabai pasikeitė. Bahreine ir Saudo Arabijoje surengtose lenktynėse ekipos sportininkai George‘as Russellas ir Lewisas Hamiltonas ne tik nekovojo dėl pergalės, bet ir neužlipo ant apdovanojimų pakylos.
Minėtasis L. Hamiltonas anksčiau buvo pareiškęs, kad komanda nesiklausė į jo pastabas kurdama W14 automobilį, o po blankaus pasirodymo Saudo Arabijoje sakė, jog šių metų bolidui W15 reikia didelių pokyčių.
„Telegraph“ laikraščio skiltyje G. Andersonas kaltino L. Hamiltoną, jog šis nesupranta, kur iš tikrųjų slypi jo automobilio problemos.
„Po lenktynių Hamiltonas sakė, kad automobiliui reikia didelių pokyčių. Jis paminėjo, kad kitos komandos naudoja kitokias koncepcijas, tačiau Hamiltonas kalba apie tai, ką visi gali pamatyti“, - rašė G. Andersonas.
„Kritinės šių automobilių dalys yra bolido dugne. Hamiltonas tikrai nežino, ką ten yra padariusios kitos komandos. Tai, ką galima pamatyti, nebūtinai yra tai, dėl ko automobilis yra greitas.“
„Hamiltonas mano, jog jei „Mercedes“ padarys savo automobilį panašų į „Red Bull“, jis bus toks pat greitas, bet taip nebus. W15 reikia daug daugiau darbo nei vizualinės koncepcijos, tačiau nerimą kelia tai, kad jie vis dar nesupranta, ko reikia „žemės efekto“ bolidui.“
„Tai, jog kaip ir 2022 m., abu lenktynininkai savaitgalio metu skirtingai reguliuoja savo automobilius, nėra geras ženklas. Hamiltonas, kitaip reguliuodamas bolidą, tikisi rasti tą stebuklingą kulką ir staiga pagreitėti puse sekundės.“
Specialistas pridūrė, kad šių metų „Mercedes“ startas nelabai kuo skiriasi nuo ankstesnių dviejų sezonų, o komanda vis dar apgaudinėja save manydama, kad žino, kaip išspręsti automobilio problemas.
„Po dvejų lenktynių jų rezultatai rodo, kad jie vis dar nesugeba įveikti savo problemų. Atrodo, kad kartojasi 2022 ir 2023 metų įvykiai. Komanda turi realistiškai vertinti savo automobilį ir suvokti, kad turi problemų.“
„Jie vis dar apgaudinėja save. Esmė tame, kaip jie žiūri į lenktynių savaitgalį. Bahreine ir Saudo Arabijoje jie atrodė konkurencingi pirmose treniruotėse, o paskui atrodė vis prasčiau. Tai rodo, kad penktadienį jie važiuoja su lengvesniu automobiliu, kad įgytų pasitikėjimo savimi. Savaitgaliui įsibėgėjant jų varžovai spaudžia stipriau ir „Mercedes“ tada nusileidžia iki savo tikrosios pozicijos.“
„Džidoje pagal greitį jie buvo penkta komanda. Lenktynėse George‘as Russellas nuo lenktynių nugalėtojo Maxo Verstappeno atsiliko 40 sekundžių. Lewisas Hamiltonas, naudodamas kitokią taktiką, nuo Verstappeno atsiliko 46 sek. Tad nei viena iš tų taktikų nepasiteisino. Lenktynėse ir kvalifikacijoje jie buvo beveik sekunde lėtesni už Verstappeną.“
„Jie turi efektyviau atlikti savo namų darbus. Tai, jog lenktynių savaitgalį jie pradeda lengvu automobiliu ir jaučiasi esantys geresnėje pozicijoje, taip besielgdami jie nieko neišmoks. Tai tik apgaulingas ir trumpalaikis bandymas sukurti didesnį pasitikėjimą savo jėgomis.“