G. Russellas: naujasis automobilis nėra toks „dyva“, kokį turėjome pastaruosius du metus

automotosport.lt

2/22/2024

George'as Russellas Mercedes Formulė-1
George'as Russellas Mercedes Formulė-1

© Pirelli / LAT Images

George‘o Russello teigimu, jo atstovaujama „Mercedes“ komanda šiemet galės sutelkti dėmesį į prispaudžiamosios jėgos didinimą, o ne į problemų sprendimą, nes 2024 m. automobilis nėra toks „dyva“, kokie buvo jo pirmtakai.

Per paskutinius du metus „Mercedes“ iškovojo tik vieną pergalę, tad komanda nusprendė keisti automobilio koncepciją, kad sumažintų atsilikimą nuo lyderės „Red Bull“.

Po vakar Bahreine surengtų pirmųjų bandomųjų važiavimų G. Russellas liko patenkintas naujuoju automobiliu. Bet britas pridūrė, kad komandai dar reiks daug padirbėti, kad pavytų „Red Bull“.

„Pirmosiomis dienomis tikrai galima pasakyti, ar automobilis geresnis ir ar jį malonu vairuoti“, - sakė G. Russellas. „Progresas tikrai buvo padarytas. Dėl to nekyla jokių abejonių. Tačiau gali turėti patį blogiausią automobilį, bet jei jis bus greitesnis už visus kitus, būsi juo patenkintas.“

„Taigi, vakar tikrai buvo malonu vairuoti. Automobilyje jaučiausi gerai, tačiau žinome, kad visos kitos komandos žengė didelį žingsnį į priekį. Ir dabar tikrai dar per anksti apie tai kalbėti. Mūsų laukia daug darbo, kad pasivytume „Red Bull“, kurie pernai buvo labai toli priekyje. Bet mes tikrai turime daug geresnę platformą, kuria galime remtis, ir šis automobilis tikrai nėra toks dyva, kokie buvo mūsų bolidai ankstesniais metais.“

G. Russellas pasidžiaugė, kad komandai pavyko išspręsti anksčiau ją kamavusias problemas, tad šiemet bus galima sutelkti dėmesį ties kitais dalykais.

„Praėjusiais metais vairuoti automobilį buvo tikrai sudėtinga. Lewisas ir aš juo nepasitikėjome. O dabar galime atakuoti vidutinio ir didelio greičio posūkius. Jaučiame, kad žengėme tikrai didelį žingsnį stabilaus automobilio link. Mes tikrai galime juo pasitikėti labiau nei anksčiau, o tam pernai skyrėme daug dėmesio.“

„Matėme daug W14 trūkumų, kuriuos komanda puikiai ištaisė, tad dabar turime geresnį automobilį, tad specialistai gali sutelkti dėmesį į prispaudžiamosios jėgos didinimą. Anksčiau, kad ir ką darydavome aerodinamikos srityje, automobilis turėjo esminių problemų, kurias reikėjo perprasti ir išspręsti. Bet jei automobilis yra gana geras, bet trūksta tempo, reikia tiesiog rasti daugiau prispaudžiamosios jėgos tinkamose vietose.“