G. Russellui kvalifikaciją sugadino nelygumas trasoje
Arūnas Brasas
5/25/2025


© Jiri Krenek for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd.
„Mercedes“ lenktynininkas George‘as Russellas teigia, kad jis Monako GP kvalifikacijoje susidūrė su technikos gedimu dėl nelygumo trasoje ir tai palaidojo jo galimybes šį savaitgalį pasiekti gerą rezultatą.
„Mercedes“ komandai kvalifikacija susiklostė itin prastai. Visų pirma smūgio į apsauginę sieną neišvengė čempionato naujokas Andrea Kimi Antonelli, kuris nors ir pateko į antrą važiavimų dalį, dėl apgadinto automobilio negalėjo joje dalyvauti, tad liko penkioliktas. Tuo tarpu G. Russellui antroje važiavimų dalyje dingo variklio galia ir jis buvo priverstas sustoti trasoje. Tad kvalifikacijoje britas liko keturioliktas.
„Taip, tas nelygumas trasoje tikrai buvo gedimo priežastis. Tai nelygumas trasos tiesiojoje“, - pasakojo G. Russellas. „Jis toje vietoje buvo visą savaitgalį, jaučiau jį visada, bet kažkodėl man jį pervažiavus kvalifikacijos metu, išsijungė visas variklis.“
„Labai apmaudu, kad taip nutiko. Šį savaitgalį buvome kiek pasimetę su nustatymais, bet kvalifikacijai grįžome prie pagrindų. Nuo pat pirmojo rato vėl jaučiausi konkurencingas. Kimi turbūt liko prie tų nustatymų, kuriuos naudojo trečioje treniruotėje. O aš grįžau prie tų, kurie mums buvo geriau žinomi. Jis turėjo sunkumų, bet mes buvome konkurencingi. Manau, galėjome būti tarp keturių greičiausių, bet dabar viskas prarasta.“
„Pirmoje kvalifikacijos dalyje mums sekėsi – buvome vieni iš nedaugelio, kurie nenaudojo naujų padangų. Antroje dalyje spėjau pravažiuoti tik vieną posūkį ir jau buvau beveik dviem dešimtosiomis greitesnis – to būtų užtekę patekti į trečią dalį. Tikrai turėjome šansą šį savaitgalį gerai pasirodyti, bet dabar viskas išgaravo kaip dūmas, savaitgalis baigtas – labai demotyvuojantis jausmas.“
Nauja privaloma dviejų sustojimų taisyklė Monake daliai sportininkų galbūt suteiks galimybę pakilti rikiuote aukštyn. Tačiau G. Russellas sako, kad „Mercedes“ startuoja per toli, kad galėtų kovoti dėl prizinės vietos ar daug taškų.
„Be abejo, bus beprotiškų strategijų, bet mes kvalifikavomės 14-i – tikriausiai turėjome būti penkti, taigi tarp manęs ir tos pozicijos – 10 automobilių“, - sakė jis. „Jei žmonės ims rizikuoti su strategija, vieni pasuks viena kryptimi, kiti – kita, todėl, kad ir ką mes pasirinksime, vis tiek būsime įstrigę už penkių varžovų.“
„Bus vienas iš dviejų scenarijų – arba kažkas stos jau pirmajame rate, arba važiuos labai ilgai. Mes turime šiokį tokį pranašumą su dviem kietųjų padangų komplektais, bet jei negalime lenkti – nelabai ką ir padarysi.“