„General Motors“ tiki „Andretti“ projektu

automotosport.lt

2/17/2024

Cadillac Formulė-1
Cadillac Formulė-1

© General Motors

„General Motors“ išreiškė pasitikėjimą „Andretti“ projektu nepaisant to, jog F-1 vadovybė atmetė amerikiečių paraišką dėl dalyvavimo čempionate.

GM viceprezidentas, atsakingas už automobilių sportą, Jimas Campbellas teigia, kad projektas vis dar „sparčiai“ vykdomas. Jis taip pat patvirtino, kad komanda paprašė susitikimo su F-1 vadovybe.

Praėjusių metų spalį FIA patvirtino „Andretti“ paraišką. Tada komandai liko tik sulaukti F-1 vadovybės (FOM) palaiminimo. Tačiau pastaroji amerikiečių komandos paraišką atmetė. F-1 suabejojo ekipos konkurencingumu, tačiau neatmetė galimybės patvirtinti komandos paraišką ateityje, kai „General Motors“ kartu su savo prekiniu ženklu „Cadillac“ pradės gaminti F-1 variklius.

„Kalbant apie mūsų paraišką su „Andretti“, jaučiamės puikiai“, - sakė J. Campbellas. „FIA ją išnagrinėjo, palygino su kitais kandidatais, išreiškė pasitikėjimą ir suteikė leidimą.“

„Akivaizdu, kad FOM priėmė savo sprendimą, o mes paprašėme surengti susitikimą su vadovybe. Taigi, dirbsime toliau atsižvelgdami į tai. Tikrai manome, kad „Andretti“ ir „Cadillac“ yra pajėgūs pateikti konkurencingą paraišką.“

„Nesakome, kad tai lengva, tačiau mūsų abiejų organizacijų istorijoje yra pavyzdžių, kai mums pavyko sėkmingai dalyvauti kitose automobilių sporto kategorijose, ir tai liečia tiek „Cadillac“, tiek ir „Andretti“. Atsižvelgdamos į tai, mūsų bendros komandos toliau sparčiai tobulina mūsų automobilį. Taigi, tokia yra mūsų dabartinė padėtis.“

J. Campbellas neigia, kad GM įsižeidė, jog gamintojo ir „Andretti“ projektas buvo įvertintas, kaip nekonkurencingas.

„Kaip jau sakiau, mes tikime savo pateikta paraiška. Toje paraiškoje mes išreiškėme „Andretti“, kaip lenktynių komandos, ir „Cadillac“, kaip gamybos ir inžinerijos subjekto, gebėjimus. Taigi, mes tikime savo paraiška ir prašome susitikimo su FOM.“

Paklaustas, ar „Cadillac“ varikliai galėtų būti pagaminti anksčiau nei 2028 m., J. Campbellas sakė, kad FIA taisyklės riboja gamintojo galimybes.

„Kai užsiregistruoji kaip variklių gamintojas, tam yra nustatytas terminas, o mums jis buvo praėjusių metų birželį. Jei norėjote sukurti variklį anksčiau, tuomet turėjote užsiregistruoti ankstesniais metais. Taigi, tokios yra taisyklės.“