„Genesis“ užbaigė pirmuosius LMDh automobilio bandymus Prancūzijoje
Arūnas Brasas
9/1/2025


© Genesis
Besiruošiant debiutui Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC), „Genesis“ užbaigė pirmuosius savo „GMR-001“ LMDh prototipo bandymus Paul Ricard trasoje, Prancūzijoje.
Prabangių automobilių gamintojas, priklausantis „Hyundai“, kuris nuo kitų metų varžysis ir Amerikos IMSA čempionate, atskleidė, kad su naujuoju automobiliu per penkias dienas buvo įveikta daugiau nei 500 ratų – tai apie 2900 kilometrų. Bandymai surengti po to, kai buvo atlikti pirmieji važiavimai Prancūzijoje rugpjūčio pradžioje.
Anot gamintojo, pagrindinis bandymų tikslas buvo „patvirtinti programinės įrangos nustatymus pagrindinėms automobilio sistemoms“, o prie vairo dirbo bandytojai Andre Lottereris ir Pipo Derani.
„Turėjome programą, kurios galėjome laikytis, tad tai labai daug žada visai komandai“, – sakė „Genesis Magma Racing“ technikos direktorius Francois Xavieras Demaisonas.
„Šiuo metu mūsų dėmesys sutelktas tik į programinę įrangą, ypač į jėgainę. Tai hibridinis automobilis su daugybe funkcijų, kurias reikia tinkamai valdyti.“
Vyriausiasis komandos inžinierius Justinas Tayloras pridūrė: „Mes jau pradedame kalbėti apie automobilio našumą, ko, atvirai pasakius, nesitikėjau šiame etape. Lenktynininkai suteikia mums reikiamą grįžtamąjį ryšį apie visas sistemas ir tuo pačiu jau svarsto, kaip padaryti, kad „GMR-001“ būtų greitas.“
Jau pirmąją bandymų dieną „Genesis“ galėjo įveikti ilgas distancijas. Sesijos vyko su pertraukomis, kurių metu inžinieriai kartu su važiuoklės gamintojos ORECA specialistais išanalizavo duomenis ir įgyvendino patobulinimus.
A. Lottereris ir P. Derani pagyrė korėjiečių naująjį automobilį, nors, kaip pripažinta komandos pranešime, bandymų metu buvo susidurta su „smulkiomis problemomis“.
„Važiavome trumpesnėse trasose, bet jose negali stipriai spausti,“ – sakė A. Lottereris. „GMR-001 Hypercar“ automobilis yra gerai sukurtas, tačiau dar dirbame prie visų detalių.“
P. Derani pridūrė: „Kai sėdi į naują automobilį, visada yra nežinomųjų. Lūkesčiai dideli, bet „GMR-001“ turi gerą pagrindą, nuo kurio galima pradėti dirbti.“