H. Chilcottas: Z. Brownas save apibūdino kaip „pardavimų šmikį“


© McLaren Racing
Buvęs „McLaren“ grupės rinkodaros direktorius Henry Chilcottas pasidalino prisiminimais apie Zaką Browną, kuris bando sugrąžinti „McLaren“ į sporto aukštumas.
Specialistas dirbo „McLaren Technology Center“ nuo 2017 m. gegužės mėn. iki 2020 m. liepos mėn. Tai buvo didelių pokyčių laikotarpis. H. Chilcottas matė, kaip pasitraukus Ronui Dennisui ir į valdžią atėjus Z. Brownui, keitėsi „McLaren“.
Atėjęs iš rinkodaros srities, Z. Brownas daugeliui atrodė visada savimi pasitikintis, tačiau H. Chilcottas atskleidė kitokią amerikiečio pusę.
„Žmonės mano, kad jis drąsus, jog jis gali būti įžūlus, labai, labai pasitikintis savimi“, - tinklalaidėje „Pondering Papaya“ pasakojo H. Chilcottas. „Jis tikrai labai savimi pasitiki, bet taip pat moka save nuvertinti.“
„Prisimenu, kaip jis man save apibūdino kaip „pardavimų šmikį“. Jis man sakydavo: „Aš esu tik pardavimų šmikis“. Jis linkęs save nuvertinti. Tai vienas iš dalykų, kurį, manau, daugelis žmonių nustebtų išgirdę.“
„Jis turėjo labai aiškią viziją. Zakas ėmėsi agresyvios taktikos ieškant tinkamų žmonių, kurie padėtų jam įgyvendinti jo viziją, o persiviliojęs tuos žmones visada juos palaikė 100 proc. Jis nesikarščiavo, labai aiškiai žinojo, ko nori, ir buvo labai reiklus. Jei žmonės imdavosi įgyvendinti kokį nors projektą, jis juos visada palaikydavo. Susirinkimo metu jis taip pat buvo linkęs palaikyti žmones.“
Kai Z. Brownas prisijungė prie „McLaren“, britų ekipos rėmėjų kraitis buvo itin skurdus, bet per aštuonerius metus situacija stipriai pasikeitė. H. Chilcottas papasakojo, koks buvo Z. Browno darbo procesas ir jo slaptasis ginklas.
„Visą gyvenimą dirbau su pasiūlymais, daugiausia reklamos agentūrose. Visada norėdavosi susitikimą pradėti įkvepiančia istorija, buvo galima nusivesti žmones į MTC, aprodyti trofėjus, supažindinti juos su istorija.“
„Zakas buvo labai geras šioje srityje. Jo taktika buvo atviresnė ir pagarbesnė, nei žmonės tikėjosi iš „McLaren“, nes, manau, anksčiau ji buvo įgijusi reputaciją, kad komanda laikosi savo šlovingos praeities ir nėra lanksti derybose.“
„Zakas buvo labai atviras. Jis sakydavo, kad nori būti lankstus šioje srityje ir kad rėmėjams „McLaren“ taptų mėgstamiausia F-1 komanda. Taigi, jis turėjo labai aiškią viziją, o kai su partneriais susėsdavome prie vieno stalo, niekas nesakydavo: „Štai mūsų sąlygos ir teisės, ir štai kiek visa tai jums kainuos“. Tie Zako sukurti pamatai ir žmonės, kuriuos jis atvedė į komandą, jie laikosi tvirtai iki šiol.“