H. Marko atsiprašė už savo komentarus apie A. K. Antonellį

Arūnas Brasas

12/1/2025

Helmutas Marko
Helmutas Marko

© Getty Images / Red Bull Content Pool

„Red Bull“ patarėjas Helmutas Marko atsiprašė už savo komentarus apie tai, kad pagal jį „Mercedes“ sportininkas Andrea Kimi Antonelli tyčia praleido „McLaren“ lenktynininką Lando Norrisą Katare vykusiose „Formulės 1“ lenktynėse.

Italas priešpaskutiniame rate trumpam išslydo iš trasos, taip leisdamas L. Norrisui atimti iš jo ketvirtą vietą ir pelnyti du itin svarbius taškus kovoje dėl čempiono titulo. Dėl to L. Norrisas dabar turi ne 10, o 12 taškų persvarą prieš Maxą Verstappeną.

Lenktynių pabaigoje olando lenktynių inžinierius Gianpiero Lambiase pareiškė, kad jam pasirodė, jog A. K. Antonelli praleido L. Norrisą, o po lenktynių „Red Bull“ patarėjas H. Marko sakė, jog buvo „akivaizdu“, kad L. Norrisą tiesiog lengvai praleido į priekį.

Tokie austro komentarai sukėlė didžiulę patyčių bangą socialiniuose tinkluose prieš 18-metį A. K. Antonellį, kuris į tai sureagavo pakeisdamas savo „Instagram“ profilio nuotrauką į juodą foną.

H. Marko dabar pakeitė savo poziciją ir atsiprašė už savo komentarus.

„Dar kartą atidžiai peržiūrėjau įrašą“, - duodamas interviu „F1-insider“ sakė H. Marko. „Pirmą kartą Antonelli galėjo šiek tiek geriau apsiginti (kai Oscaras Piastri jį aplenkė pirmame posūkyje). Antrą kartą tai buvo vairavimo klaida, o ne tyčinis veiksmas. Apgailestauju, kad Antonelli sulaukė tiek daug patyčių internete. Kad dar kartą būtų aišku: jis nepraleido Norriso specialiai į priekį.“

„Red Bull“ taip pat paskelbė pareiškimą pirmadienį, reaguodama į kilusį nepasitenkinimą:

„Komentarai, išsakyti prieš pasibaigiant Kataro GP ir iškart po jo, esą „Mercedes“ lenktynininkas Kimi Antonelli tyčia leido Lando Norrisui jį aplenkti, yra akivaizdžiai neteisingi.“

„Vaizdo įrašas rodo, kad Antonelli akimirkai prarado automobilio kontrolę, todėl Norrisas ir galėjo jį aplenkti. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad tai sukėlė patyčias internete prieš Kimį.“

„Motorsport.com“ žiniomis, „Mercedes“ valdymo įrankiai užfiksavo daugiau nei 1100 „grubių ar įtartinų komentarų“ A. K. Antonelli socialinių tinklų paskyrose, tarp jų ir mirties grasinimų, ir dar apie 330 panašaus pobūdžio komentarų komandos paskyrose.

„Mercedes“ teigia, kad šiuos duomenis ir komentarus pateiks FIA, kuri savo kampanija „United Against Online Abuse“ siekia aktyviai kovoti su patyčiomis internete.