H. Marko pateikė kitokią versiją apie S. Perezo situaciją Kanados GP lenktynėse


© Getty Images / Red Bull Content Pool
„Red Bull“ patarėjas sporto klausimais Helmutas Marko pateikė kitokią versiją apie tai, kodėl Kanados GP lenktynėse komanda liepė avariją patyrusiam Sergio Perezui grįžti į techninio aptarnavimo zoną.
Meksikietis antroje varžybų pusėje nesuvaldė automobilio ir išlėkęs iš trasos šeštame posūkyje trenkėsi į apsauginę sieną. Smūgio metu sportininkas nulaužė galinį automobilio sparną ir galimai apgadino jo pakabą.
S. Perezas su apgadintu automobiliu grįžo į trasą ir lėtai nuvažiavo techninio aptarnavimo zonos link, kur ir baigė savo pasirodymą.
Už tai, jog sportininkas nesaugiomis sąlygomis grįžo į komandos garažą varžybų teisėjai jam skyrė trijų starto pozicijų baudą, o komandai buvo skirta 25 tūkst. eurų bauda.
Pranešime spaudai teisėjai teigė, kad posėdžio metu komanda jiems prisipažino, jog nurodė S. Perezui grįžti į techninio aptarnavimo zoną, kad trasoje nepasirodytų saugos automobilis, nes tuo metu lenktynėse pirmavo kitas „Red Bull“ sportininkas Maxas Verstappenas.
Tuo tarpu H. Marko pateikė visiškai kitokią versiją. Anot jo, komanda paprašė S. Perezo grįžti į techninio aptarnavimo zoną tam, kad galėtų suremontuoti jo automobilį ir jis galėtų tęsti pasirodymą lenktynėse.
„Tuo metu Perezo galinio vaizdo veidrodėliai buvo purvini, tad jis negalėjo matyti kaip tuo metu atrodė jo automobilio galas“, - duodamas interviu „Speedweek“ sakė H. Marko.
„Tuo tarpu mes, matydami visą informaciją, žinojome, kad jo automobilio galinė pakaba nebuvo apgadinta. Tad mes norėjome jį grąžinti į lenktynes, kad jis, idealiu atveju, galėtų kovoti dėl taškų.“
H. Marko taip pat stebėjosi, kodėl teisėjai 2020 m. Silverstoune nenubaudė Lewiso Hamiltono.
„Pamenu, kaip Lewisas su trimis ratais pasiekė finišą Silverstoune ir nugalėjo. Keista, jog tada jam niekas neskyrė baudos.“