„Honda“ susiduria su sunkumais, besiruošdama 2026 m. F-1 sezonui


© Getty Images / Red Bull Content Pool
„Honda“ sporto padalinio vadovas neslepia, kad japonams kol kas sunkiai sekasi ruoštis 2026 m. sezonui, kuomet įsigalios naujas techninis reglamentas.
2023 metais „Honda“ oficialiai pranešė, kad sugrįš į „Formulę-1“ kaip variklių gamintojas 2026 m., kai įsigalios naujas tiek važiuoklės, tiek jėgainių techninis reglamentas. Japonai nuo kitų metų bendradarbiaus su „Aston Martin“ komanda.
„Honda“ dabar yra techninė „Red Bull Racing“ partnerė. Tačiau pastaroji nuo kitų metų naujus variklius kurs kartu su „Ford“.
Įsigaliojus naujoms taisyklėms, padidės elektros galia automobiliuose. Taip bus padidintas efektyvumas bei tvarumas. O visi šie dalykai yra labai svarbūs japonų automobilių gamintojai „Honda“. Tačiau „Honda Racing Corporation“ prezidentas Koji Watanabe neslepia, kad gamintojas susiduria su dideliais iššūkiais kurdamas naujos kartos jėgainę.
Portalui „Ars Technica“ pasidomėjus, kaip „Honda“ sekasi ruoštis 2026 m. sezonui, K. Watanabe sakė: Nėra lengva. Susiduriame su sunkumais. Darome viską, ką galime, kad kitais metais pademonstruotume gerą rezultatą.“
„Viskas yra nauja. Tai visiškai naujas 355 kW motoras. Mums reikia, kad jis būtų labai kompaktiškas. Sukurti lengvą bateriją taip pat nėra lengva. Galų gale mes kalbame apie mažesnį variklį su daugiau galios. Tad viskas yra labai sudėtinga, bet mes stengiamės kuo geriau atlikti savo darbą.“
K. Watanabe taip pat pridūrė, kad F-1 projekto tikslas yra „išsiaiškinti, kaip patobulinti pačią hibridinę sistemą“, kad „būtų galima sužinoti, kaip ateityje sukurti itin efektyvią bateriją ir variklį“.