„Honda“ yra suplanavusi 22 privačius bandymus

automotosport.lt

1/11/2024

Luca Marini Honda MotoGP
Luca Marini Honda MotoGP

© Honda Racing Corporation

„Honda“ nusiteikusi maksimaliai išnaudoti pasikeitusias „MotoGP“ taisykles. Japonų motociklų gamintoja šiems metams jau yra suplanavusi 22 privačius bandymus.

Dėl prastų praėjusių metų rezultatų tiek „Honda“, tiek „Yamaha“ galės naudotis įvairiomis privilegijomis, dėl kurių susitarė visi čempionate dalyvaujantys gamintojai ir įvairios čempionatą organizuojančios bei reglamentuojančios institucijos.

Be galimybės kurti ir tobulinti variklį visą sezoną, kai kitiems gamintojams tai bus uždrausta, dar viena pagalba prastai pasirodžiusioms „Yamaha“ ir „Honda“ – neribotas bandomųjų važiavimų skaičius.

„Honda“ nusprendė daugiausia dėmesio skirti bandymams ir, kaip skelbiama, jau suplanavo 22 privačius bandymus.

Tiesa, visi suplanuoti bandymai gali ir neįvykti, nes suteikiama pagalba „Yamaha“ ir „Honda“ bus peržiūrėta per vasaros pertrauką ir viskas perskaičiuota atsižvelgus į gamintojų iki tol pasiektus rezultatus.

Visuose suplanuotuose bandymuose galėtų dalyvauti Joanas Miras ir naujasis komandos narys Luca Marini, bet didžiąją važiavimų dalį jie greičiausiai praleis, nes šiemet jų laukia 22 sprinto ir tiek pat „Grand Prix“ lenktynių. Tai reiškia, kad didžiąją dalį darbo atliks ekipos bandytojas ir atsarginis motociklininkas Stefanas Bradlas.

Atsižvelgdama į intensyvų darbo grafiką, „Honda“ pradėjo ieškoti antrojo bandytojo, kad sumažintų krūvį mintajam S. Bradlui, kuris šiemet galės dalyvauti ne daugiau kaip penkiuose „Grand Prix“ lenktynėse, pradedant etapu Jereze, Ispanijoje, balandžio 28 d.

Nors satelitinė komanda LCR, kuriai šiemet atstovaus Johannas Zarco ir Takaaki Nakagami, siūlėsi „Honda“ prisidėti prie naujojo motociklo kūrimo ir tobulinimo proceso, kol kas neplanuojama jos įtraukti į privačių bandymų programą.