„Hyundai“ patvirtino – kitąmet varžysis Pasaulio ralio čempionate

Arūnas Brasas

8/1/2025

Ottas Tanakas Hyundai
Ottas Tanakas Hyundai

© Hyundai Motorsport

„Hyundai Motorsport“ patvirtino, kad kitąmet tęs savo programą ir varžysis Pasaulio ralio čempionate (WRC).

Kurį laiką sklido įvairios spekuliacijos apie Pietų Korėjos gamintojo ateitį aukščiausioje ralio kategorijoje. Tačiau šią savaitę jis nusprendė nutildyti visus gandus.

Atvykus į Suomiją, kur šį savaitgalį vyksta WRC varžybos, „Hyundai“ oficialiai paskelbė, kad tęs dalyvavimą čempionate ir 2026-aisiais. Vis dėlto, kas bus po to – neaišku, nes WRC čempionate nuo 2027 m. įsigalios naujas techninis reglamentas.

„Hyundai“ gamyklinė komanda WRC čempionate dalyvauja nuo 2014-ųjų, tačiau abejonių dėl ateities padaugėjo, kai buvo paskelbta, kad nuo kitų metų šis gamintojas su prekiniu ženklu „Genesis“ startuos Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC).

„Džiaugiamės galėdami patvirtinti, kad „Hyundai Motorsport“ 2026 metais tęs savo dalyvavimą FIA Pasaulio ralio čempionate“, – sakoma trumpame „Hyundai Motorsport“ prezidento Cyrilo Abiteboulo pareiškime.

„Šis sprendimas atspindi mūsų pastaruoju metu įgytą pagreitį bei FIA atliktus veiksmus, kurie leis toliau tobulinti mūsų „Rally1“ automobilį ir išlikti konkurencingiems aukščiausiame lygyje.“

„Papildomas sezonas taip pat suteikia mums daugiau laiko užtikrintai planuoti „Hyundai Motorsport“ ateitį.“

Ši naujiena pasirodė po to, kai WRC paskelbė 2026 metų tvarkaraštį ir paaiškėjo, kad FIA nusprendė pratęsti dabartinių „Rally1“ techninio reglamento galiojimą iki numatyto homologacijos ciklo pabaigos kitąmet.

FIA taip pat pranešė, kad visoms „Rally1“ komandoms bus suteikti du papildomi „homologacijos džokeriai“, kuriuos bus galima panaudoti tobulinant automobilius.

„Registracijų dar nėra, bet nėra ir priežasčių manyti, kad kas nors turėtų pasitraukti iš čempionato“, – teigė FIA techninis direktorius Xavieras Mestelanas Pinonas.

„Esame gana užtikrinti, ypač todėl, kad, kaip prašė visi gamintojai, leidome panaudoti du džokerius, kurie leis jiems atnaujinti automobilį taip, kaip jiems reikia, kad jaustųsi komfortiškai. Tai buvo ne tik „Hyundai“ prašymas.“