I. Hadjaras: nesu toks piktas, kaip gali pasirodyti klausant radijo pokalbių

Arūnas Brasas

2/8/2025

Isackas Hadjaras Racing Bulls Formulė-1
Isackas Hadjaras Racing Bulls Formulė-1

© Getty Images / Red Bull Content Pool

„Formulės-1“ naujokas Isackas Hadjaras teigia, kad nėra toks piktas žmogus, kaip gali pagalvoti žmonės, besiklausydami jo radijo pokalbių su lenktynių inžinieriumi ar kitais komandos nariais.

20 metų prancūzas, pasirašęs sutartį su „Racing Bulls“ komanda, pernai varžėsi „Formulės-2“ čempionate ir ne kartą bendraudamas radijo ryšiu su ekipa reiškė nepasitenkinimą. Dalis tų pokalbių pateko į tiesioginį eterį. Bet kaip teigia būsimasis F-1 lenktynininkas, jis nėra toks, piktas, kaip daugeliui gali pasirodyti.

„Kai kurie sportininkai sako, kad nuleidę šalmo stiklą žemyn, jie tampa kitokiomis asmenybėmis, kitokiais žvėrimis. Apie save galiu pasakyti tiek, kad vairuodamas automobilį esu gana ramus“, - sakė I. Hadjaras.

„Aš daug galvoju, žinau apie man gresiantį pavojų. Nemanau, kad esu kitoks, nei greta manęs važiuojantis vyrukas. Galbūt esu netoks agresyvus, kaip daugelis galvoja. Tačiau pasiklausius mano radijo pokalbių, žmonėms gali pasirodyti, kad esu labai piktas vyrukas. Žinau, kad tikrai esu aistringas žmogus ir kartais piktas.“

Debiutiniais F-2 metais sportininkas čempionate liko tik keturioliktas. I. Hadjaras neslepia, jog džiaugiasi, kad jam buvo suteiktas antras šansas parodyti, ką jis iš tikrųjų sugeba.

„Dar vienus metus galėjau būti „Red Bull“ programos nariu. Man buvo aiškiai pasakyta, kad tai paskutinis šansas patekti į F-1. Tai jie nusprendė, kad atstovausiu „Campos“ komandai. Aš pats mačiau tos ekipos potencialą. Žinojau, kad su stipresniu lenktynininku jie gali pasiekti geresnių rezultatų.“

I. Hadjaras praėjusiais metais F-2 čempionate liko antras, nusileidęs tik Gabrieliui Bortoleto, kuris šiemet taip pat debiutuos F-1 čempionate.

Prancūzas pernai iškovojo ne vieną pergalę, bet neišvengė ir nemalonių akimirkų. Viena iš jų įvyko Monake. Kai atrodė, jog jam pavyks iškovoti pergalę lenktynėse, jį įveikė Zakas O’Sullivanas, kuris atliko sustojimą virtualaus saugos automobilio fazės (VSC) metu ir taip sutaupė daug laiko.

„Tai buvo labai sunki diena“, - lenktynes prisiminė I. Hadjaras. „Po sunkios sesijos tu išlipi iš automobilio, o Helmutas Marko jau laukia paaiškinimų. Kartais nepadarai nieko blogo, bet atsiduri tikrai keblioje situacijoje. Ir dar esi nusivylęs savimi.“

„Tai nėra individualus sportas, jame dalyvauja kur kas daugiau žmonių, vyksta daug įvairių dalykų, todėl turi būti tam labai gerai psichologiškai pasiruošęs.“