Imoloje surengtose WEC lenktynėse – antroji iš eilės „Ferrari“ pergalė

Arūnas Brasas

4/20/2025

Ferrari WEC
Ferrari WEC

© FIAWEC / DPPI

Imoloje, Italijoje, surengtose WEC čempionato lenktynėse antrąją pergalę iš eilės „Hypercar“ klasėje iškovojo „Ferrari“ komanda.

Jei pirmame sezono etape pirmas finišo liniją kirto 50 numeriu pažymėtas italų automobilis, tai šį kartą pirmas finišavo ir pergalę iškovojo 51 numeriu pažymėtą automobilį vairavęs Alessandro Pier Guidi. Jis beveik devyniomis sekundėmis pranoko Sheldoną van der Lindę iš WRT ekipos. O ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio su „Alpine“ komandos draugais užlipo Mickas Schumacheris.

Jei pirmoje lenktynių pusėje situaciją kontroliavo 51 numeriu pažymėtas „Ferrari“, tai antroje į kovą dėl pergalės stojo keli varžovų ekipažai.

Dėl kitokios taktikos, ketvirtąją varžybų valandą į pirmą vietą pakilo Mattas Campbellas su „Porsche“ automobiliu. Jis lyderio poziciją varžovui iš „Ferrari“ prarado iki finišo likus dviem valandoms.

Kitokią taktiką nei varžovai pasirinkusi „Toyota“ su Sebastienu Buemi už vairo, taip pat buvo pakilusi į pirmą vietą. Šveicaras dėl pirmos vietos kovojo su Antonio Fuoco iš „Ferrari“. Bet likus mažiau nei valandai, šie du sportininkai neišvengė kontakto, po kurio italas pradūrė padangą ir dėl to prarado daug pozicijų.

Kurį laiką pirmavęs S. Buemi liko penktoje vietoje. Jis prarado poziciją „AF Corse“ atstovui Robertui Kubicai, kuris savo paskutinį sustojimą atliko iki finišo likus mažiau nei 10 minučių.

Už pirmojo penketuko liko antrasis WRT komandos narys Driesas Vanthooras, vairavęs BMW automobilį. Už jo finišo liniją kirto Kamui Kobayashi („Toyota“) ir Kevinas Estre („Porsche“). O dešimtuką užbaigė „Peugeot“ ir „Cadillac“ komandų sportininkai - Mikkelas Jensenas ir Normanas Nato.

Kontakto su varžovu neišvengęs ir padangą pradūręs A. Fuoco iš „Ferrari“ lenktynes baigė tik 15-oje vietoje.

LMGT3 klasėje pergalę iškovojo 92-u numeriu pažymėtą „Porsche“ vairavęs Richardas Lietzas. Jis vos 0,316 sek. pranoko antroje vietoje likusį WRT atstovą Kelviną van der Lindę, vairavusį BMW. Pastarasis galėjo nugalėti, jei ne Valentino Rossi skirta laiko bauda už susidūrimą su varžovu.

Ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo „Akkodis ASP Team“ sportininkai.

Be „Ferrari“ ekipažo, nukentėjusio nuo V. Rossi veiksmų, finišo taip pat nepasiekė vienas iš „Heart of Racing“ komandos „Aston Martin“ automobilių. Po kontakto su varžovu iš WRT ekipos, Ianas Jamesas išlėkė iš trasos ir trenkėsi į saugos barjerus. Avarijos metu sportininkas traumų nepatyrė.

Rezultatai