IMS vėl išreiškė nepasitenkinimą dėl panaudotos frazės reklamuojant F-1

automotosport.lt

2/26/2024

IMS Indianapolis
IMS Indianapolis

© Penske Entertainment: Joe Skibinski

„Indianapolis Motor Speedway“ (IMS) prezidentas Dougas Bolesas teigia, kad jo organizacija „imsis visų priemonių“ nesibaigiančiame ginče dėl prekės ženklo, kuriame dalyvauja „Formulė-1“ ir jos partneriai.

Ginčas, apie kurį kalbama, susijęs su fraze „didžiausias lenktynių spektaklis“, kurią 1986 m. buvusi trasos savininkė „Hulman and Company“ užregistravo kaip prekės ženklą ir kuri nuo to laiko plačiai naudojama lenktynių reklamoje.

Praėjusių metų pradžioje „Liberty Media“ reklamuodama Las Vegaso GP socialiniuose tinkluose panaudojo frazę „didžiausias lenktynių spektaklis planetoje“. Reaguodamas į tai o D. Bolesas išreiškė savo nepasitenkinimą F-1.

Tada vietos laikraščiui „Indianapolis Star“ jis sakė: „Jie negalėjo būti malonesni, sakydami: „Taip, taip, mes tai supratome, jokių problemų“.

Tačiau nepasitenkinimas vėl sugrįžo, kai prieš „Majamio GP“ pristatydamas lenktynininkus frazę „didžiausias automobilių sporto spektaklis“ pavartojo atlikėjas LL Cool J.

Po IMS vadovybės ir „Formulės-1“ atstovų pokalbio čempionato vadovybė sutiko daugiau nenaudoti panašių formuluočių jokioje reklaminėje veikloje.

Neseniai IMS vadovą supykdė JAV transliuotojas ESPN, kai F-1 sezono apžvalgos anonse pavartojo frazę „didžiausias automobilių sporto spektaklis“.

Komentuodamas tai D. Bolesas teigė: „Mes žinome apie mūsų ženklo naudojimą reklaminėje laidoje. Dar kartą kreipsimės į atitinkamus asmenis ir esame pasirengę imtis visų įmanomų priemonių, kad apsaugotume savo prekės ženklo intelektinę nuosavybę.“

Šį mėnesį NASCAR socialiniuose tinkluose pavartojo frazę „didžiausias lenktynių spektaklis“, bet ji buvo greitai pašalinta.