„IndyCar“ atidėjo hibridinių variklių debiutą iki 2024 m. antros pusės


© Penske Entertainment: Chris Jones
„IndyCar“ paskelbė, kad oficialiai hibridiniai varikliai čempionate debiutuos po 2024 m. gegužės 26 d. vyksiančių 108-ųjų „Indianapolis 500“ lenktynių.
Pagal ankstesnį planą kovo 10 d. St. Petersburge vyksiančiose pirmose 2024 m. sezono lenktynėse turėjo startuoti 27 automobiliai, kuriuose turėjo būti sumontuoti naujieji hibridiniai varikliai.
Naujus motorus „Honda“ ir „Chevrolet“ stengėsi pritaikyti prie griežtų „IndyCar“ reikalavimų.
Naujausios variklių versijos buvo išbandytos visose pagrindinėse trasose, o „IndyCar“ glaudžiai bendradarbiavo su variklių partneriais, kad sistema būtų parengta naudoti kitų metų sezone.
Manoma, kad atidėjimas susijęs su patikimumo problemomis ir susirūpinimu, ar pavyks pakankamai greitai užbaigti darbus, kad iki pirmojo lenktynių savaitgalio kiekviena komanda turėtų veikiantį variklį ir atsarginį jo variantą.
„Tikimasi, kad ilgai lauktas naujojo variklio debiutas įvyks po 108-ųjų „Indianapolis 500“ lenktynių, antroje 2024 m. „IndyCar“ sezono pusėje“, – rašoma pranešime spaudai.
„Chevrolet“ ir „Honda“ partnerystė buvo fenomenali. „IndyCar“ specifinis hibridinis variklis yra dinamiškas ir inžinerijos stebuklas, todėl esame visiškai pasiryžę jį sėkmingai pristatyti kitą sezoną.“
Per pastaruosius tris mėnesius „IndyCar“ komandos, naudodamos naujus variklius, bandymų metu įveikė beveik 25 tūkst. kilometrų.
Keli lenktynininkai pateikė savo nuomonę, o čempionatas nuspręs, kaip tiksliai sistema bus naudojama trasoje varžybų metu. Įvertintos įvairios galimybės, susijusios su rankiniu ar automatiniu energijos regeneravimu.
Nors buvo atlikta nemažai darbų, kai kurios komandos gruodžio pradžioje vis dar nebuvo gavusios naujų variklių, tad imta nerimauti, jog dalis gali nespėti tinkamai pasiruošti iki sezono pradžios.
Tada buvo atšaukti suplanuoti bandymai, kuriuose turėjo dalyvauti 10 komandų, „Homestead-Miami Speedway“ trasoje. Jie turėjo vykti šią savaitę. Tad viltis, kad iki kovo mėnesio visi gaus naujus variklius su hibridine sistema ir spės tinkamai pasiruošti, greitai išblėso.
Šią žiemą „IndyCar“ planuoja surengti daugybę bandymų ir bandys suteikti komandoms, kurios dar nenaudojo naujos sistemos, galimybę susipažinti su naująja įranga.
Atnaujinti varikliai bei pavarų dėžės bus montuojami į automobilius nuo pirmojo etapo. Kadangi „Indy 500“ yra penktasis 2024 m. sezono etapas, hibridinė sistema boliduose atsiras ne anksčiau nei kitų metų birželio mėnesį.