J. Alguersuari: L. Lawsonas netapo prasčiausiu lenktynininku per dvi lenktynes
Arūnas Brasas
3/30/2025


© Getty Images / Red Bull Content Pool
Buvęs „Red Bull“ jaunimo programos narys ir „Toro Rosso“ lenktynininkas Jaime Alguersuari mano, kad Liamui Lawsonui turėjo būti suteikta daugiau laiko prieš priimant sprendimą jį išsiųsti į kitą komandą.
Pastaruosius du nepilnus sezonus atstovavęs „Racing Bulls“ ekipai, L. Lawsonas šiemet buvo pakviestas atstovauti „Red Bull“ komandai. Tačiau joje jis praleido vos du etapus.
Po itin blankaus pasirodymo pirmame sezono etape Australijoje ir po to sekusiuose važiavimuose Kinijoje, „Red Bull“ vadovai nusprendė jį išsiųsti atgal į „Racing Bulls“, o į jo vietą pasikviesti penktą sezoną F-1 lenktyniaujantį Yukį Tsunodą.
Vertindamas situaciją, buvęs lenktynininkas J. Alguersuari mano, kad L. Lawsonui turėjo būti suteikta daugiau laiko įrodyti savo sugebėjimus.
„Liamas yra naujokas. Jis nebuvo gerai susipažinęs su automobiliu, jis gerai nepažinojo komandos, jis nežinojo visų trasų“, - duodamas interviu čempionato portalui „F1.com“ sakė J. Alguersuari.
„Dabar „Formulėje-1“ yra labai svarbios smulkiausios detalės. Turi rasti tą darbinį langą, kad tinkamai priverstum dirbti padangas, priešingu atveju tu gali labai lengvai prarasti keturias ar penkias dešimtąsias sekundės dalis. Jei pažiūrėsite video įrašus iš Liamo automobilio Australijoje ir Kinijoje, pastebėsite, kad jis turėjo problemų su sukibimu beveik visur.“
„Liamas nėra toks prastas, kaip gali pasirodyti žiūrint iš šalies. Tai, jog jis turės problemų sezono pradžioje, to buvo galima tikėtis. Vėliau jo rezultatai būtų buvę geresni. Negali būti herojus, o po to vos per dvi lenktynes tapti prasčiausiu lenktynininku.“
J. Alguersuari pridūrė, kad nesvarbu, kas sėdės antrame „Red Bull“ automobilyje, nė vienas iš jų neįveiks Maxo Verstappeno.
„Per 24 lenktynes, niekas toje komandoje nevažiuos greičiau už Maxą. Jis turbūt yra geriausias F-1. Jo sugebėjimai suvaldyti automobilį, kai slysta jo priekis arba galas, yra visai kitame lygyje.“
„Užkulisiuose daug kalbama, kad automobilis yra sukurtas būtent jam, tačiau kiekviena komanda stengiasi sukurti kuo greitesnį bolidą. Maxo vairavimo stilius yra agresyvus, jis mėgsta, kai automobilio priekinis yra stabilus. Maxas puikiai žino kaip sureguliuoti automobilį, kad tiktų jo vairavimo stiliui. Tad nesvarbu, ką pasodinsite į kitą automobilį, jie pralaimės, nes jie negalės važiuoti su tokiais pačiais nustatymais. O jei tuos nustatymus pakeisite, jūs važiuosite lėčiau, nes labiau slys automobilio priekis.“
„Reikia ne tik išvažiuoti į trasą ir važiuoti kuo geriau, bet ir suprasti, kaip tai padaryti geriausiai. Manau, kad tai yra sunkiausias iššūkis tam, kas vairuoja antrąjį „Red Bull“ automobilį.“