J. Vowlesas atsiprašė „Mercedes“ už lenktynėse sukeltas problemas

Arūnas Brasas

5/25/2025

Carlosas Sainzas Williams
Carlosas Sainzas Williams

© Williams Racing

„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas atskleidė, kad „Williams“ vadovas Jamesas Vowlesas atsiprašė jo, už Monako GP lenktynių metu sukeltas problemas jo ekipai, kai Carlosas Sainzas ir Alexas Albonas tyčia važiavo lėčiau, kad padėtų vienas kitam susikurti didesnį laiko tarpą.

Abu vadovai yra geri draugai. J. Vowlesas praeityje dirbo „Mercedes“ komandoje ir buvo pavaldus T. Wolffui, tačiau vėliau perėjo į „Williams“, kurioje iki šiol užima vadovo postą.

Kadangi šių metų Monako GP lenktynėse sportininkams buvo privaloma du kartus sustoti techninio aptarnavimo zonoje, komandos pasirinko labai skirtingas strategijas.

Lenktynių metu „Williams“ sportininkai C. Sainzas ir A. Albonas pakaitomis stabdė „Mercedes“ lenktynininkus, važiavusius už jų. Tai buvo daroma tam, kad susikurti pakankamai didelį pranašumą, atlikti sustojimus ir grįžti į trasą priešais „Mercedes“ sportininkus.

Puikus pasirodymas Monake reiškia, kad „Williams“ dabar gali džiaugtis ketvirtu iš eilės etapu, kai abu jos lenktynininkai iškovojo taškų – A. Albonas finišavo devintas, o C. Sainzas – dešimtas.

„Jis (J. Vowlesas) man parašė žinutę lenktynių metu: „Atsiprašau. Neturėjome kito pasirinkimo dėl to, kas nutiko rikiuotės priekyje“. Aš jam atsakiau: „Mes suprantame“, - pasakojo T. Wolffas.

„Jamesas yra vienas iš mano žmonių. Dabar jis kyla karjeros laiptais kaip komandos vadovas ir jam puikiai sekasi. Jis turėjo taip pasielgti. Žinot, du automobiliai iškovoja taškus, o viskas prasidėjo nuo tų RB, kurie mus stabdė, tad mums teko taip elgtis.“

Kalbėdamas su F-1 žurnalistais, J. Vowlesas teigė, kad toks sprendimas nebuvo tai, kaip jis norėtų varžytis. Tuo tarpu „Mercedes“ situacija tapo dar prastesnė, kai George‘as Russellas kirto posūkį ir tai darydamas aplenkė A. Alboną. Už tai jam buvo skirta pravažiavimo pro techninio aptarnavimo zoną bauda.