Katare dominavusi „Ferrari“ 2025 m. WEC sezoną pradėjo pergale

Arūnas Brasas

2/28/2025

Ferrari WEC lenktynės
Ferrari WEC lenktynės

© FIAWEC / DPPI

„Ferrari“ automobiliais važiavę sportininkai iškovojo visas tris prizines vietas, o Antonio Fuoco, Miguelis Molina ir Nicklas Nielsenas lipo ant aukščiausio apdovanojimų pakylos laiptelio.

Antroje varžybų pusėje tapo aišku, kad pergalę greičiausiai iškovos italų ekipos atstovai, tačiau kurį laiką nebuvo aišku, kuris iš trijų lyderių grupės automobilių finišo liniją kirs pirmoje vietoje.

Nusprendęs nesikeisti padangų, „AF Corse“ komandos lenktynininkas Robertas Kubica tapo lyderiu. Tuo tarpu ant 50 numeriu pažymėto „Ferrari“ komandos automobilio buvo sumontuotos dvi naujos padangos, o prie vairo sėdo Antonio Fuoco.

Po paskutinių sustojimų į pirmąją vietą pakilo būtent A. Fuoco. Tuo tarpu R. Kubica, nors ir vėl nesikeitė padangų, dėl ilgesnio sustojimo atsidūrė antroje vietoje. Grįžus į trasą A. Fuoco turėjo kelių sekundžių persvarą prieš varžovą, tuo tarpu Alessandro Pier Guidi, pasikeitęs dvi padangas, su kiekvienu ratu ėmė artėti prie R. Kubicos.

Lenktynių pabaigoje A. Fuoco pasinaudojo tuo, jog už jo nugaros vyko atkakli kova ir įgijo saugią persvarą prieš varžovus. Sėkmingai įveikęs paskutinius ratus, jis finišo liniją kirto pirmas ir su komandos draugais džiaugėsi iškovota pergale pirmose šių metų Pasaulio ištvermės lenktynių čempionato (WEC) sezono lenktynėse.

R. Kubicai pavyko lenktynių pabaigoje už savęs išlaikyti A. P. Guidį ir finišuoti antroje vietoje.

Dėl pasirinktos kitokios taktikos nei varžovai, BMW komanda aplenkė du „Toyota“ automobilius, tad Driesas Vanthooras, Raffaele‘is Marciello ir čempionato naujokas WEC Kevinas Magnussenas finišo liniją kirto ketvirtoje vietoje. O „Toyota“ sportininkai Sebastienas Buemi, Brendonas Hartley, Ryo Hirakawa ir Kamui Kobayashi, Mike‘as Conway bei Nyckas de Vriesas liko atitinkamai penktoje ir šeštoje vietose.

Dėl pergalės ir prizinių vietų galėjusi kovoti „Jota“ komanda liko už pirmojo penketuko ribos. Dar pirmoje varžybų pusėje ekipos sportininkai važiavo pirmoje ir antroje vietose. Tačiau viename iš posūkių Alexas Lynnas trenkėsi į tuo metu pirmavusio Jensono Buttono automobilio galą. Po šio incidento abu automobiliai buvo priversti pasukti į techninio aptarnavimo zoną remontui. O vėliau sugrįžus į trasą A. Lynnas, Willas Stevensas ir Normanas Nato finišavo aštunti, nedaug atsilikę nuo antrojo BMW ekipažo – Rene Rasto, Robino Frijnso ir Sheldono van der Lindes.

Dešimtuką užbaigė po vieną iš „Peugeot“ ir „Porsche“ komandų automobilių. O be taškų liko „Alpine“ ir „Hypercar“ klasėje debiutavusi „Aston Martin“. Pastarosios ekipos tik vienas iš automobilių pasiekė finišą. Tuo tarpu 009 numeriu pažymėtas „Aston Martin“ susidūrė su transmisijos gedimu ir lenktynių nebaigė.

Lenktynių pabaigoje atkakli kova vyko ne tik „Hypercar“, bet ir LMGT3 klasėje. Paskutinėmis minutėmis dėl pergalės kovojo dvi komandos. O dvikova baigėsi „TF Sport“ trijulės Beno Keatingo, Jonny Edgaro ir Danielio Juncadellos pergale. Šie sportininkai vos 0,493 sek. pranoko antroje vietoje likusius „United Autosports“ sportininkus Gregoire‘ą Saucy, Jamesą Cottinghamą ir Sebastieną Baudą.

Paskutinė prizinė vieta ant apdovanojimų pakylos atiteko BMW komandos sportininkams Augusto Farfusui, Timurui Boguslavskiy ir Yasserui Shahinui. Ši trijulė, pasirinkusi kitokią taktiką nei varžovai, paskutinių sustojimų metu aplenkė sportininkus iš „Akkodis ASP“ ir „AF Corse“ komandų.

Kvalifikacijoje triumfavusi „United Autosports“ su antruoju automobiliu liko tik septintoje vietoje. O po praėjusio sezono „Lamborghini“ automobilius į „Mercedes“ iškeitusi „Iron Lynx“ visai nepasiekė finišo.

Rezultatai